Najnowsze oferty pracy

  • M艂odszy Specjalista / M艂odsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    m艂odszy specjalista (junior)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ci膮g艂o艣ci pracy u偶ytkownik贸w systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania system贸w informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarz膮dzanie kontami u偶ytkownik贸w w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowi膮zk贸w: Przyjmowanie i klasyfikacja zg艂osze艅 w systemie serwisowym; Wsparcie u偶ytkownik贸w system贸w informatycznych, rozwi膮zywanie incydent贸w i problem贸w; Diagnozowanie oraz rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z awariami urz膮dze艅 i system贸w informatycznych; Obs艂uga...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ci膮g艂o艣ci pracy u偶ytkownik贸w systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania system贸w informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarz膮dzanie kontami u偶ytkownik贸w w systemach...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klub贸w

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Na rozgrzewk臋 kilka pyta艅: Umiesz konfigurowa膰, instalowa膰 i serwisowa膰 sprz臋t komputerowy? Znasz technologi臋 i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie s膮 Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarz膮dzanie urz膮dzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wroc艂aw    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska Obs艂uga zg艂osze艅 przy pomocy dost臋pnych aplikacji, diagnozowanie i rozwi膮zywanie problem贸w u偶ytkownik贸w w zakresie komputer贸w, urz膮dze艅 peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnie艅 dla u偶ytkownik贸w; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    15 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Tw贸j zakres obowi膮zk贸w Obs艂uga po艂膮cze艅 przychodz膮cych; Obs艂uga Klient贸w polskoj臋zycznych; Kontrola poprawno艣ci rozwi膮zania wyst臋puj膮cych usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problem贸w technicznych; Diagnozowanie i rozwi膮zywanie przyj臋tych zg艂osze艅;...
  • Specjalista ds. Wsparcia U偶ytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    10 godz.
    Zakres obowi膮zk贸w Zapewnienie dost臋pno艣ci i ci膮g艂o艣ci pracy system贸w informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja system贸w informatycznych zgodnie z przyj臋tymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie dzia艂a艅 (diagnoza, analiza, rozwi膮zanie) maj膮cych na celu przywr贸cenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia U偶ytkownika

    PGE Systemy S.A.   Mi臋dzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    10 godz.
    Zakres obowi膮zk贸w Zapewnienie dost臋pno艣ci i ci膮g艂o艣ci pracy system贸w informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja system贸w informatycznych zgodnie z przyj臋tymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie dzia艂a艅 (diagnoza, analiza, rozwi膮zanie) maj膮cych na celu przywr贸cenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia U偶ytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dych贸w    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    10 godz.
    Zakres obowi膮zk贸w Zapewnienie dost臋pno艣ci i ci膮g艂o艣ci pracy system贸w informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja system贸w informatycznych zgodnie z przyj臋tymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie dzia艂a艅 (diagnoza, analiza, rozwi膮zanie) maj膮cych na celu przywr贸cenie...
Zobacz wi臋cej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pracownik help desk Mazowieckie
Service Desk Agent with Portuguese

Service Desk Agent with Portuguese

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
specjalista junior / mid / senior
pe艂ny etat
umowa o prac臋
praca zdalna
910 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Agent with Portuguese
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

Why to #ShapeYourWorld with Fujitsu?

Hi, nice to see you! We'd love to get to know you better! But first, let us introduce ourselves. We are Fujitsu, the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions, and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers. Feel like you could #ShapeYourWorld with us? Well, that's a good thing, because we're looking for a Service Desk Agent with Dutch, an extra communicative person with a team-oriented attitude. Sounds聽 like you? Read the offer, leave your CV and shape your career with Fujitsu!

Your responsibilities
  • 1st Line Telephone Customer Service.
  • Recording, classifying and prioritizing users requests.
  • Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters.
  • Monitoring 聽requests resolutions.
  • Collaborating with other support lines on more complex technical issues reported by our customers.
  • Providing high-quality customer service.
Our requirements
  • English &聽Portuguese (at least B2).
  • High-level communication skills.
  • Knowledge of computer hardware construction.
  • Knowledge of MS Windows 8/8.1/10.
  • Knowledge of MS Office 2013/2016/2019.
  • Teamwork attitude.
Nice to have

Educational background as an information technology technician.

Benefits:
  • Private medical care,
  • Life insurance,
  • Possibility of remote working,
  • Additional social benefits,
  • Holiday packages,
  • Employee referral program,
  • Charity initiatives

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

Your responsibilities
  • 1st Line Telephone Customer Service.
  • Recording, classifying and prioritizing users requests.
  • Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters.
  • Monitoring 聽requests resolutions.
  • Collaborating with other support lines on more complex technical issues reported by our customers.
  • Providing high-quality customer service.
Our requirements
  • English &聽Portuguese (at least B2).
  • High-level communication skills.
  • Knowledge of computer hardware construction.
  • Knowledge of MS Windows 8/8.1/10.
  • Knowledge of MS Office 2013/2016/2019.
  • Teamwork attitude.
Nice to have

Educational background as an information technology technician.

Benefits:
  • Private medical care,
  • Life insurance,
  • Possibility of remote working,
  • Additional social benefits,
  • Holiday packages,
  • Employee referral program,
  • Charity initiatives

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, 艁贸d藕

University Business
Park ul. W贸lcza艅ska 178
90-530, 艁贸d藕

Nowa Fabryczna
ul. Sk艂adowa 35
90-127, 艁贸d藕

.KTW
Aleja Ro藕dzie艅skiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • M艂odszy Specjalista / M艂odsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    m艂odszy specjalista (junior)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ci膮g艂o艣ci pracy u偶ytkownik贸w systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania system贸w informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarz膮dzanie kontami u偶ytkownik贸w w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowi膮zk贸w: Przyjmowanie i klasyfikacja zg艂osze艅 w systemie serwisowym; Wsparcie u偶ytkownik贸w system贸w informatycznych, rozwi膮zywanie incydent贸w i problem贸w; Diagnozowanie oraz rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z awariami urz膮dze艅 i system贸w informatycznych; Obs艂uga...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ci膮g艂o艣ci pracy u偶ytkownik贸w systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania system贸w informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarz膮dzanie kontami u偶ytkownik贸w w systemach...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klub贸w

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Na rozgrzewk臋 kilka pyta艅: Umiesz konfigurowa膰, instalowa膰 i serwisowa膰 sprz臋t komputerowy? Znasz technologi臋 i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie s膮 Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarz膮dzanie urz膮dzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wroc艂aw    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska Obs艂uga zg艂osze艅 przy pomocy dost臋pnych aplikacji, diagnozowanie i rozwi膮zywanie problem贸w u偶ytkownik贸w w zakresie komputer贸w, urz膮dze艅 peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnie艅 dla u偶ytkownik贸w; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    15 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o prac臋  pe艂ny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Tw贸j zakres obowi膮zk贸w Obs艂uga po艂膮cze艅 przychodz膮cych; Obs艂uga Klient贸w polskoj臋zycznych; Kontrola poprawno艣ci rozwi膮zania wyst臋puj膮cych usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problem贸w technicznych; Diagnozowanie i rozwi膮zywanie przyj臋tych zg艂osze艅;...
  • Specjalista ds. Wsparcia U偶ytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    10 godz.
    Zakres obowi膮zk贸w Zapewnienie dost臋pno艣ci i ci膮g艂o艣ci pracy system贸w informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja system贸w informatycznych zgodnie z przyj臋tymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie dzia艂a艅 (diagnoza, analiza, rozwi膮zanie) maj膮cych na celu przywr贸cenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia U偶ytkownika

    PGE Systemy S.A.   Mi臋dzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    10 godz.
    Zakres obowi膮zk贸w Zapewnienie dost臋pno艣ci i ci膮g艂o艣ci pracy system贸w informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja system贸w informatycznych zgodnie z przyj臋tymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie dzia艂a艅 (diagnoza, analiza, rozwi膮zanie) maj膮cych na celu przywr贸cenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia U偶ytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dych贸w    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o prac臋  pe艂ny etat
    10 godz.
    Zakres obowi膮zk贸w Zapewnienie dost臋pno艣ci i ci膮g艂o艣ci pracy system贸w informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja system贸w informatycznych zgodnie z przyj臋tymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie dzia艂a艅 (diagnoza, analiza, rozwi膮zanie) maj膮cych na celu przywr贸cenie...