Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów. Tworzenie raportów i zestawień. Budowanie...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    14 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Regionalny menedżer sprzedaży wyrobów hutniczych

    Drozapol Profil SA   Radom    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Koordynator Działu Suchej Żywności

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
  • Menedżer ds. Kluczowych Klientów - Zastępca Dyrektora

    DGP Clean Partner Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: W ramach pełnionej funkcji, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie Dyrektora Oddziału we wdrażaniu, monitorowaniu, zarządzaniu relacjami z kluczowymi kontrahentami w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości w oddziale Warszawa....
  • Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoje zadania: Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych. Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu: województwo mazowieckie; Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Key Account Manager (segment K/A i Dystrybucja)

    Caesar Vape s.r.o.   mazowieckie    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cała Polska - Praca moblina Zakres obowiązków: Prowadzenie dużych negocjacji biznesowych z nowymi klientami; Wprowadzanie naszej marki do sieci; Zawieranie umów; Udział w optymalizacji strategii cenowej w firmie; Monitorowanie działań konkurencji; Realizacja strategii biznesowej i...
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów firmowych i spotkań...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
698 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Team Manager
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Responsibilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
Requirements
  • Coaching and mentoring undertaken.
  • Feedback from team and managers actioned.
  • All performance management processes followed.
  • Evidence of development planning for the team.
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates.
  • Builds relationships with other stakeholders.
  • Customer feedback.
  • All service levels met.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels.
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services.
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first.
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.
  • Coaching and mentoring undertaken.
  • Feedback from team and managers actioned.
  • All performance management processes followed.
  • Evidence of development planning for the team.
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates.
  • Builds relationships with other stakeholders.
  • Customer feedback.
  • All service levels met.
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels.
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services.
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first.
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability.
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów. Tworzenie raportów i zestawień. Budowanie...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    14 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Regionalny menedżer sprzedaży wyrobów hutniczych

    Drozapol Profil SA   Radom    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Koordynator Działu Suchej Żywności

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
  • Menedżer ds. Kluczowych Klientów - Zastępca Dyrektora

    DGP Clean Partner Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: W ramach pełnionej funkcji, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie Dyrektora Oddziału we wdrażaniu, monitorowaniu, zarządzaniu relacjami z kluczowymi kontrahentami w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości w oddziale Warszawa....
  • Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoje zadania: Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych. Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu: województwo mazowieckie; Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Key Account Manager (segment K/A i Dystrybucja)

    Caesar Vape s.r.o.   mazowieckie    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cała Polska - Praca moblina Zakres obowiązków: Prowadzenie dużych negocjacji biznesowych z nowymi klientami; Wprowadzanie naszej marki do sieci; Zawieranie umów; Udział w optymalizacji strategii cenowej w firmie; Monitorowanie działań konkurencji; Realizacja strategii biznesowej i...
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów firmowych i spotkań...