Najnowsze oferty pracy

  • Manager / Dyrektor

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    8 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
  • Manager / Dyrektor

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Radom    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    8 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
  • Regionalny menedżer sprzedaży wyrobów hutniczych

    Drozapol Profil SA   Radom    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Key Account Manager (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych; utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku; identyfikacja potrzeb...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Długoterminowe planowanie sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Realizacja planów sprzedaży sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Udział w zwiększaniu udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK;...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Rozwoju Kanałów Sprzedaży Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
  • Key Account Manager for D, A, CH and CEE (m/f/d)

    DOLLE sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    siedziba firmy: Bielsko-Biała
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
  • Kierownik ds. Rozwoju Biznesu

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
711 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Team Manager
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Responsibilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.

Key Performance Indicators

  • Coaching and mentoring undertaken
  • Feedback from team and managers actioned
  • All performance management processes followed
  • Evidence of development planning for the team
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates
  • Builds relationships with other stakeholders
  • Customer feedback
  • All service levels met
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others
Requirements

Behavioral Competencies

  • Organizational skills
  • Team management and leadership skills
  • Stress and time pressure resistance, ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and organizational skills
  • Ability to identify problems and work to resolution and to motivate others to complete tasks on time
  • Assertiveness
  • Team player attitude

Professional Competencies

  • Experience in managing people
  • Knowledge of ITIL standards & practices
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.

Key Performance Indicators

  • Coaching and mentoring undertaken
  • Feedback from team and managers actioned
  • All performance management processes followed
  • Evidence of development planning for the team
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates
  • Builds relationships with other stakeholders
  • Customer feedback
  • All service levels met
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others

Behavioral Competencies

  • Organizational skills
  • Team management and leadership skills
  • Stress and time pressure resistance, ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and organizational skills
  • Ability to identify problems and work to resolution and to motivate others to complete tasks on time
  • Assertiveness
  • Team player attitude

Professional Competencies

  • Experience in managing people
  • Knowledge of ITIL standards & practices
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Manager / Dyrektor

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    8 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
  • Manager / Dyrektor

    Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.   Radom    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    8 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
  • Regionalny menedżer sprzedaży wyrobów hutniczych

    Drozapol Profil SA   Radom    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Key Account Manager (k/m)

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych; utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku; identyfikacja potrzeb...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Kluczowych Klientów

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Długoterminowe planowanie sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Realizacja planów sprzedaży sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów; Udział w zwiększaniu udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK;...
  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka Rozwoju Kanałów Sprzedaży Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
  • Key Account Manager for D, A, CH and CEE (m/f/d)

    DOLLE sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    siedziba firmy: Bielsko-Biała
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Area of operation: Central and Eastern Europe Your tasks at a glance: Control and management of the assigned accounts; Realization of the sales plan for your accounts in terms of sales and earnings; Customer loyalty and relationship management to ensure a strategic partnership and continuous account...
  • Kierownik ds. Rozwoju Biznesu

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, Dereniowa 6    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe, King Cross, Jubilerska 1/3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).