Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Manager ds. Kluczowych Klientów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   lubuskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Kierownik Działu Handlowego - Branża Motoryzacyjna

    OPOLTRANS Spółka z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Dbałość o realizację planów sprzedażowych; Monitorowanie lokalnego rynku (branża motoryzacyjna) Monitorowanie obsługi klientów, pracy handlowców w oddziale; Przydzielanie zadań handlowcom, szkolenie handlowców;
  • Kierownik Sektora

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów; budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów; zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik Regionalny

    Zachodniopomorska SKOK   Drezdenko    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    inicjowanie, monitoring i wsparcie działań pro sprzedażowych, współpraca z pracownikami oddziałów w zakresie udzielania pożyczek, monitoring postępów w realizacji celów sprzedażowych; motywowanie i podnoszenie kwalifikacji pracowników oddziałów w zakresie obsługi klienta i...
  • Kierownik Sprzedaży ds. rur polimerowych

    Poltrade17 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   lubuskie    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż rur polimerowych dla ciepłownictwa i przemysłu, a także wodociągów i gazociągów dla sieci zewnętrznych. Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych Klientów,...
  • Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    7 dni
    Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów. Tworzenie raportów i zestawień. Budowanie...
  • Supervisor Biura Sprzedaży

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj naszym Klientom wymarzone wakacje! Do głównych zadań Supervisora Biura Sprzedaży należeć będzie m.in. bezpośrednia obsługa Klienta w salonie Coral Travel oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Team Manager

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
lubuskie
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
682 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Team Manager
Miejsce pracy: woj. lubuskie
Responsibilities
  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.

Key Performance Indicators

  • Coaching and mentoring undertaken
  • Feedback from team and managers actioned
  • All performance management processes followed
  • Evidence of development planning for the team
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates
  • Builds relationships with other stakeholders
  • Customer feedback
  • All service levels met
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others
Requirements

Behavioral Competencies

  • Organizational skills
  • Team management and leadership skills
  • Stress and time pressure resistance, ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and organizational skills
  • Ability to identify problems and work to resolution and to motivate others to complete tasks on time
  • Assertiveness
  • Team player attitude

Professional Competencies

  • Experience in managing people
  • Knowledge of ITIL standards & practices
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • People Management. Manages, motivates and develops a small team of service desk employees, ensuring that the service levels constantly improve and contribute to growth in new business.
  • Customer Relations. Establishes relationships with middle to senior level customers and a range of managers across Fujitsu to deliver and enhance their service.
  • Risk Management. Establishes and manages risk for the team(s) technical skill levels and adequate resources to ensure that risks are mitigated and problems resolved, in relation to meeting service levels.
  • Planning & Control. Resource allocation/scheduling to meet the demands of delivering a service managing changing priorities and issues. Uses strengths of team to achieve effective efficient delivery of service within SLA.
  • Business orientation. Anticipates the impact of business issues on own operation and takes appropriate action. Is responsible for monitoring and controlling service desk activity.
  • Service Delivery. Using strengths of team to achieve effective and efficient delivery of service. Ensure the delivery of services to meet SLAs as a minimum, always striving towards improvements, with impeccable service as the ultimate goal.
  • Tools Mastery. Ensure adherence to agreed strategic tool-set, emphasizing the need for improved deployment and usage.

Key Performance Indicators

  • Coaching and mentoring undertaken
  • Feedback from team and managers actioned
  • All performance management processes followed
  • Evidence of development planning for the team
  • Regular team meetings held to cascade local, business and corporate updates
  • Builds relationships with other stakeholders
  • Customer feedback
  • All service levels met
  • Recognize where risk exists and communicate that risk to the appropriate channels
  • Manage all resourcing issues to deliver continuously improving services
  • Exhibit leadership in terms of proactivity and always thinking customer first
  • Identifies reasons and weaknesses in process and/or shortcomings in technical capability
  • Encourages the use of best practice across the team, including documenting and sharing with others

Behavioral Competencies

  • Organizational skills
  • Team management and leadership skills
  • Stress and time pressure resistance, ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and organizational skills
  • Ability to identify problems and work to resolution and to motivate others to complete tasks on time
  • Assertiveness
  • Team player attitude

Professional Competencies

  • Experience in managing people
  • Knowledge of ITIL standards & practices
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Manager ds. Kluczowych Klientów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   lubuskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Kierownik Działu Handlowego - Branża Motoryzacyjna

    OPOLTRANS Spółka z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Dbałość o realizację planów sprzedażowych; Monitorowanie lokalnego rynku (branża motoryzacyjna) Monitorowanie obsługi klientów, pracy handlowców w oddziale; Przydzielanie zadań handlowcom, szkolenie handlowców;
  • Kierownik Sektora

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów; budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów; zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik Regionalny

    Zachodniopomorska SKOK   Drezdenko    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    inicjowanie, monitoring i wsparcie działań pro sprzedażowych, współpraca z pracownikami oddziałów w zakresie udzielania pożyczek, monitoring postępów w realizacji celów sprzedażowych; motywowanie i podnoszenie kwalifikacji pracowników oddziałów w zakresie obsługi klienta i...
  • Kierownik Sprzedaży ds. rur polimerowych

    Poltrade17 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   lubuskie    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż rur polimerowych dla ciepłownictwa i przemysłu, a także wodociągów i gazociągów dla sieci zewnętrznych. Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych Klientów,...
  • Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    7 dni
    Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów. Tworzenie raportów i zestawień. Budowanie...
  • Supervisor Biura Sprzedaży

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj naszym Klientom wymarzone wakacje! Do głównych zadań Supervisora Biura Sprzedaży należeć będzie m.in. bezpośrednia obsługa Klienta w salonie Coral Travel oraz...