Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów. Tworzenie raportów i zestawień. Budowanie...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Regionalny menedżer sprzedaży wyrobów hutniczych

    Drozapol Profil SA   Radom    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Koordynator Działu Suchej Żywności

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
  • Menedżer ds. Kluczowych Klientów - Zastępca Dyrektora

    DGP Clean Partner Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: W ramach pełnionej funkcji, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie Dyrektora Oddziału we wdrażaniu, monitorowaniu, zarządzaniu relacjami z kluczowymi kontrahentami w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości w oddziale Warszawa....
  • Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twoje zadania: Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych. Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu: województwo mazowieckie; Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Key Account Manager (segment K/A i Dystrybucja)

    Caesar Vape s.r.o.   mazowieckie    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cała Polska - Praca moblina Zakres obowiązków: Prowadzenie dużych negocjacji biznesowych z nowymi klientami; Wprowadzanie naszej marki do sieci; Zawieranie umów; Udział w optymalizacji strategii cenowej w firmie; Monitorowanie działań konkurencji; Realizacja strategii biznesowej i...
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów firmowych i spotkań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Kierownik ds. Obsługi Klienta Mazowieckie
Service Process Controller for Change Management with English

Service Process Controller for Change Management with English

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
689 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Change Management with English
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

Process Controller main responsibility is to control, coordinate and cooperate with Business Units, Customers and higher/lower level support functions in specific aspect of the ITIL process in Service Management area as well as to support and execute specified process raised by Customer or Service Manager.

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Team Leader Zespołu Obsługi Pacjenta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen Klientów. Tworzenie raportów i zestawień. Budowanie...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Regionalny menedżer sprzedaży wyrobów hutniczych

    Drozapol Profil SA   Radom    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
  • Koordynator Działu Suchej Żywności

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
  • Menedżer ds. Kluczowych Klientów - Zastępca Dyrektora

    DGP Clean Partner Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: W ramach pełnionej funkcji, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie Dyrektora Oddziału we wdrażaniu, monitorowaniu, zarządzaniu relacjami z kluczowymi kontrahentami w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości w oddziale Warszawa....
  • Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Twoje zadania: Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych. Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu: województwo mazowieckie; Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Key Account Manager (segment K/A i Dystrybucja)

    Caesar Vape s.r.o.   mazowieckie    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cała Polska - Praca moblina Zakres obowiązków: Prowadzenie dużych negocjacji biznesowych z nowymi klientami; Wprowadzanie naszej marki do sieci; Zawieranie umów; Udział w optymalizacji strategii cenowej w firmie; Monitorowanie działań konkurencji; Realizacja strategii biznesowej i...
  • Kierownik / Kierowniczka Techniczno-Handlowy/a

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania Pozyskiwanie, kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami na powierzonym obszarze sprzedaży; Aktywna sprzedaż produktów firmy, negocjacje oraz finalizacja umów sprzedaży zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Prowadzenie prezentacji produktów firmowych i spotkań...