Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    OPIS STANOWISKA Zapewnienie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych produktów i usług. Przeprowadzanie uruchomień urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z dokumentacją techniczną. Realizacja szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Inżynier technicznego wsparcia serwisu

    Rockfin S.A.   Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: Analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych, proponowanie technologii napraw układów hydraulicznych; Formułowanie założeń i projektowanie rozwiązań technicznych (w tym modernizacji i retrofitów istniejących układów hydraulicznych) Wsparcie techniczne Inżynierów...
  • Inżynier / Inżynierka Procesu SMT

    Aptiv   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoja Rola Odpowiedzialność za organizację procesów montażu podzespołów elektronicznych (SMT) dla bieżącej produkcji i nowych wdrożeń. Projektowanie, wdrażanie oraz walidacja procesów montażowych, w tym specyfikacja i zakup sprzętu. Ciągłe doskonalenie procesów pod kątem...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Inspektor Dozoru Technicznego

    Transportowy Dozór Techniczny   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień: przeprowadzanie badań urządzeń technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami uzyskanymi po okresie szkolenia; wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Dyrektora TDT; prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych; udział w...
  • Inspektor Dozoru Technicznego

    Transportowy Dozór Techniczny   Gdańsk    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień: przeprowadzanie badań urządzeń technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami uzyskanymi po okresie szkolenia; wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Dyrektora TDT; prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych; udział w...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Inżynier ds. Wsparcia Technicznego Lubuskie
Service Process Controller for Knowledge Management with English

Service Process Controller for Knowledge Management with English

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
lubuskie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1312 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Knowledge Management with English
Miejsce pracy: woj. lubuskie

Process Controller main responsibility is to control, coordinate and cooperate with Business Units, Customers and higher/lower level support functions in specific aspect of the ITIL process in Service Management area as well as to support and execute specified process raised by Customer or Service Manager.  

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Specjalista Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    OPIS STANOWISKA Zapewnienie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych produktów i usług. Przeprowadzanie uruchomień urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z dokumentacją techniczną. Realizacja szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Inżynier technicznego wsparcia serwisu

    Rockfin S.A.   Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: Analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych, proponowanie technologii napraw układów hydraulicznych; Formułowanie założeń i projektowanie rozwiązań technicznych (w tym modernizacji i retrofitów istniejących układów hydraulicznych) Wsparcie techniczne Inżynierów...
  • Inżynier / Inżynierka Procesu SMT

    Aptiv   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoja Rola Odpowiedzialność za organizację procesów montażu podzespołów elektronicznych (SMT) dla bieżącej produkcji i nowych wdrożeń. Projektowanie, wdrażanie oraz walidacja procesów montażowych, w tym specyfikacja i zakup sprzętu. Ciągłe doskonalenie procesów pod kątem...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Inspektor Dozoru Technicznego

    Transportowy Dozór Techniczny   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień: przeprowadzanie badań urządzeń technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami uzyskanymi po okresie szkolenia; wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Dyrektora TDT; prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych; udział w...
  • Inspektor Dozoru Technicznego

    Transportowy Dozór Techniczny   Gdańsk    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki po odbyciu szkolenia i uzyskaniu uprawnień: przeprowadzanie badań urządzeń technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami uzyskanymi po okresie szkolenia; wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Dyrektora TDT; prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych; udział w...