Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Nowy Dwór Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Wejherowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Chojnice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zaangażowanie na przestrzeni całego życia projektu, tj. na etapach: analizy, kodowania, testów zgodnie z DevSecOps jako konsultant i doradca, bieżące kontrolowanie mechanizmów bezpieczeństwa danych, w tym przetwarzania danych...
  • Menedżer ds. Procesów IT

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za skuteczne wdrażanie i zarządzanie procesami IT w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji. Poszukujemy pracownika, który będzie miała wpływ na sposób funkcjonowania i organizację pracy zespołów pracujących nad ambitnymi...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Specjalista ds. IT Pomorskie
Service Process Controller for Request Management

Service Process Controller for Request Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
pomorskie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
710 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Request Management
Miejsce pracy: woj. pomorskie


Responsibilities
Key Accountabilities
  • Follows established processes/ systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries. 
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes. 
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue. 
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations/ SLA. 
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Key Performance Indicators
  • Control the resolution of requests to agreed service levels
  • Act as point of escalation in dispute or uncertainty over appropriate resolver group for a request
  • Act as point of escalation when closure of a request is disputed by the user
  • Ensure the request process, procedures and work instructions are adhered to by all relevant parties
  • Monitor and report on the effectiveness of the request procedures
Requirements

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

Key Accountabilities
  • Follows established processes/ systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries. 
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes. 
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue. 
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations/ SLA. 
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Key Performance Indicators
  • Control the resolution of requests to agreed service levels
  • Act as point of escalation in dispute or uncertainty over appropriate resolver group for a request
  • Act as point of escalation when closure of a request is disputed by the user
  • Ensure the request process, procedures and work instructions are adhered to by all relevant parties
  • Monitor and report on the effectiveness of the request procedures

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Nowy Dwór Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Wejherowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Chojnice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zaangażowanie na przestrzeni całego życia projektu, tj. na etapach: analizy, kodowania, testów zgodnie z DevSecOps jako konsultant i doradca, bieżące kontrolowanie mechanizmów bezpieczeństwa danych, w tym przetwarzania danych...
  • Menedżer ds. Procesów IT

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za skuteczne wdrażanie i zarządzanie procesami IT w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji. Poszukujemy pracownika, który będzie miała wpływ na sposób funkcjonowania i organizację pracy zespołów pracujących nad ambitnymi...