Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. produktu VOD i SVOD (Wideo Na Życzenie i Subskrypcja Wideo Na Żądanie)

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju produktów VOD i SVOD. Raportowanie i analiza wyników ofert produktów VOD i SVOD, wraz z rekomendacjami działań budżetowych. Rekomendowanie oferty programowej dla wybranych produktów. Analiza rynku i konkurencji oraz...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Sales Ads Specialist with Romanian (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Become a part of one of the most rapidly growing teams in Poland and join a fantastic career path with us today! Overview of tasks: Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails; Deliver comprehensive customer sales support through the entire...
  • Menedżer ds. Procesów IT

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za skuteczne wdrażanie i zarządzanie procesami IT w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji. Poszukujemy pracownika, który będzie miała wpływ na sposób funkcjonowania i organizację pracy zespołów pracujących nad ambitnymi...
  • Specjalista ds. Zakupów

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    4 dni
    Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Nowy Dwór Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Specjalista ds. IT Pomorskie
Service Process Controller - Incident Management

Service Process Controller - Incident Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
pomorskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
729 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller - Incident Management
Miejsce pracy: woj. pomorskie


Responsibilities
  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction.
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs.
Requirements
  • Interest in IT operations/service management.
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory).
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge.
  • Excellent communication skills (written / verbal).
  • MS Office Skills.
  • Good English written and oral communication skills.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction.
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs.
  • Interest in IT operations/service management.
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory).
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge.
  • Excellent communication skills (written / verbal).
  • MS Office Skills.
  • Good English written and oral communication skills.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. produktu VOD i SVOD (Wideo Na Życzenie i Subskrypcja Wideo Na Żądanie)

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju produktów VOD i SVOD. Raportowanie i analiza wyników ofert produktów VOD i SVOD, wraz z rekomendacjami działań budżetowych. Rekomendowanie oferty programowej dla wybranych produktów. Analiza rynku i konkurencji oraz...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Sales Ads Specialist with Romanian (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Become a part of one of the most rapidly growing teams in Poland and join a fantastic career path with us today! Overview of tasks: Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails; Deliver comprehensive customer sales support through the entire...
  • Menedżer ds. Procesów IT

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za skuteczne wdrażanie i zarządzanie procesami IT w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji. Poszukujemy pracownika, który będzie miała wpływ na sposób funkcjonowania i organizację pracy zespołów pracujących nad ambitnymi...
  • Specjalista ds. Zakupów

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    4 dni
    Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
  • Customer Service Specialist - Danish Speaker

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job: Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Tczew    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Nowy Dwór Gdański    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!