Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. zarządzania zamówieniami handlowymi z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Cyfrowych

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior IT Project Manager

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu Portfela Projektów IT dla całej organizacji (w Polsce i departamentach zagranicznych) Udział w przekrojowych projektach IT w ich pełnym cyklu życia: od inicjacji do wdrożenia Przeprowadzanie przeglądów Portfela Projektów IT Nadzór nad...
  • Inżynier Sprzedaży – ICT/IT

    Orange Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Specjalista Uczenia Maszynowego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi/technicznymi. Ścisła współpraca z analitykami w celu optymalizacji procesów. Rozwój skryptów/kodu w UiPath i innych platformach, praca w Agile. Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardami....
  • Specjalista ds. zarządzania dostępami

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis pracy: Zarządzanie kontami osób i systemów, w tym tworzenie, przydzielanie, zabezpieczanie i wyłączanie dostępu do szerokiej gamy technologii, takich jak Windows Active Directory, AS400, Unix, Microsoft Exchange i inne niezależne aplikacje. Zakres obowiązków: Ochrona wrażliwych...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Myślenice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Specjalista ds. IT Małopolskie
Service Process Controller - Incident Management

Service Process Controller - Incident Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
małopolskie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
707 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller - Incident Management
Miejsce pracy: woj. małopolskie
Responsibilities
  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Requirements
  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory)
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory)
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. zarządzania zamówieniami handlowymi z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Cyfrowych

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Aktywna sprzedaż naszych rozwiązań cyfrowych dla klientów Traders (POS, platforma zamówień, programy lojalnościowe itp.). Budowanie długoterminowych relacji z klientami. Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych. Zarządzanie bazą...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior IT Project Manager

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu Portfela Projektów IT dla całej organizacji (w Polsce i departamentach zagranicznych) Udział w przekrojowych projektach IT w ich pełnym cyklu życia: od inicjacji do wdrożenia Przeprowadzanie przeglądów Portfela Projektów IT Nadzór nad...
  • Inżynier Sprzedaży – ICT/IT

    Orange Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
  • Specjalista Uczenia Maszynowego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji zgodnie z wymaganiami biznesowymi/technicznymi. Ścisła współpraca z analitykami w celu optymalizacji procesów. Rozwój skryptów/kodu w UiPath i innych platformach, praca w Agile. Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardami....
  • Specjalista ds. zarządzania dostępami

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis pracy: Zarządzanie kontami osób i systemów, w tym tworzenie, przydzielanie, zabezpieczanie i wyłączanie dostępu do szerokiej gamy technologii, takich jak Windows Active Directory, AS400, Unix, Microsoft Exchange i inne niezależne aplikacje. Zakres obowiązków: Ochrona wrażliwych...
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Myślenice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?