Najnowsze oferty pracy

  • Analityk Rynku (K/M)

    STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania: Przeprowadzanie analiz rynkowych i gromadzenie danych z różnych źródeł. Przygotowywanie prezentacji i raportów na podstawie danych wewnętrznych, zewnętrznych i wyników badań. Interpretacja danych marketingowych i formułowanie praktycznych wniosków. Skuteczne wyszukiwanie...
  • Analityk / Analityczka Rynku ds. Kruszyw

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
  • Analityk / Analityczka Rynku ds. Kruszyw

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
  • Analityk / Analityczka Rynku ds. Kruszyw

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
  • Analityk / Analityczka Rynku ds. Kruszyw

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
  • Ekspert / Ekspertka ds. Strategii i Rozwoju Rynku Obronnego

    HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Kluczowe Zadania Prowadzenie zaawansowanej analizy rynku w sektorze obronnym (trendy, możliwości, potencjał wzrostu). Aktywna realizacja strategii rozwoju biznesu, identyfikacja klientów i partnerów. Kreowanie i implementacja planów marketingowych (pozycjonowanie, wyceny, promocje). Udział w...
  • Business Development Manager

    HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Opis stanowiska Badania rynku: Prowadzenie dogłębnych badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów, możliwości i potencjalnych obszarów wzrostu w sektorze obronnym; Rozwój biznesu: Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu identyfikacji i realizacji nowych...
  • Business Development Representative (BDR)

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Generowanie Inwestycji: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Strategia Outreach: Tworzenie, personalizowanie i prowadzenie sekwencji cold mailingowych oraz cold calli....
  • Pracownik Działu Marketingu

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu
    9 godz.
    Kluczowe Zadania Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów. Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji. Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego). Nadzór nad harmonogramami prac projektowych. Monitorowanie rynku,...
  • Specjalista ds. Wdrożeń i Marketingu Produktu

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Twoja Rola Prowadzenie procesu wdrożenia nowych produktów (od koncepcji do komercjalizacji). Zarządzanie cyklem życia produktu i monitorowanie jego sukcesu. Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z dostawcami opakowań i partnerami zewnętrznymi. Opracowywanie harmonogramów i kontrola ich...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Analityk Rynku Pomorskie
Service Process Lead - Reporting Management

Service Process Lead - Reporting Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
pomorskie
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca zdalna
1319 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Lead - Reporting Management
Miejsce pracy: woj. pomorskie
Responsibilities
  • Reporting Process Management
  • Ensuring the process is executed appropriately at each described step
  • Ensuring the appropriate inputs/outputs are being produced
  • Delivery of the process related trainings
  • Ensuring process awareness in the Team, Business Units and other Process Teams
  • Process creation
  • Escalation process creation and management
  • Acting as an escalation point for all process related issues
  • Leads the process execution
  • Performance reporting
  • Process automation, continuous improvements
  • Process Team management
  • Service Process Manager/ IT Operation Team Manager/ IT Operations Manager/ Service Delivery Manager assistance
  • Producing and monitoring process KPI reports
  • Ensuring delivery of the KPI agreed level
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description (example: Incident Management)
  • Managing of team members: Process Controllers, Process Administrators depending on process tower structure (performance management, talent management, working time management)
  • Participation in obligatory meetings, training courses to which the employer will refer the employee.
  • Enabling to subordinates - other department employees - to raise their professional qualifications, in particular by participating in the trainings referred to in point above.
  • Responsibility and ensuring timely implementation of obligatory training courses for employees on which the employer directs them.
  • Preparation of working time schedules and settlement of working time of subordinate employees of department, in accordance with applicable regulations.
  • Responsibility for the implementation and maintenance of documentation of the development process ("Individual Development Plan") of subordinate employees of the department.
Requirements

Behavioral Competencies:

  • Organizational skills
  • Team management and leadership skills
  • Human Centric approach in people management area
  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance, ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and organizational skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Can do attitude
  • Assertiveness
  • Efficient and effective time and task management
  • Ability to provide constructive feedback
  • Team player attitude

Professional Competencies:

  • MS Office Skills (especially Excel, PowerBI being an asset)
  • Ability to execute process effectively
  • Knowledge of IT infrastructure
  • ITIL Foundation Certificate being an asset
  • ITIL related job experience (at least Process Controller level)
  • Wide knowledge of ITIL Service Management framework
  • Experience in shared environment will be an asset
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • Ability to work with remote team members
  • Ability to spot connections/dependencies (analytical thinking)
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Reporting Process Management
  • Ensuring the process is executed appropriately at each described step
  • Ensuring the appropriate inputs/outputs are being produced
  • Delivery of the process related trainings
  • Ensuring process awareness in the Team, Business Units and other Process Teams
  • Process creation
  • Escalation process creation and management
  • Acting as an escalation point for all process related issues
  • Leads the process execution
  • Performance reporting
  • Process automation, continuous improvements
  • Process Team management
  • Service Process Manager/ IT Operation Team Manager/ IT Operations Manager/ Service Delivery Manager assistance
  • Producing and monitoring process KPI reports
  • Ensuring delivery of the KPI agreed level
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description (example: Incident Management)
  • Managing of team members: Process Controllers, Process Administrators depending on process tower structure (performance management, talent management, working time management)
  • Participation in obligatory meetings, training courses to which the employer will refer the employee.
  • Enabling to subordinates - other department employees - to raise their professional qualifications, in particular by participating in the trainings referred to in point above.
  • Responsibility and ensuring timely implementation of obligatory training courses for employees on which the employer directs them.
  • Preparation of working time schedules and settlement of working time of subordinate employees of department, in accordance with applicable regulations.
  • Responsibility for the implementation and maintenance of documentation of the development process ("Individual Development Plan") of subordinate employees of the department.

Behavioral Competencies:

  • Organizational skills
  • Team management and leadership skills
  • Human Centric approach in people management area
  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance, ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and organizational skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Can do attitude
  • Assertiveness
  • Efficient and effective time and task management
  • Ability to provide constructive feedback
  • Team player attitude

Professional Competencies:

  • MS Office Skills (especially Excel, PowerBI being an asset)
  • Ability to execute process effectively
  • Knowledge of IT infrastructure
  • ITIL Foundation Certificate being an asset
  • ITIL related job experience (at least Process Controller level)
  • Wide knowledge of ITIL Service Management framework
  • Experience in shared environment will be an asset
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • Ability to work with remote team members
  • Ability to spot connections/dependencies (analytical thinking)
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Analityk Rynku (K/M)

    STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania: Przeprowadzanie analiz rynkowych i gromadzenie danych z różnych źródeł. Przygotowywanie prezentacji i raportów na podstawie danych wewnętrznych, zewnętrznych i wyników badań. Interpretacja danych marketingowych i formułowanie praktycznych wniosków. Skuteczne wyszukiwanie...
  • Analityk / Analityczka Rynku ds. Kruszyw

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
  • Analityk / Analityczka Rynku ds. Kruszyw

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
  • Analityk / Analityczka Rynku ds. Kruszyw

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
  • Analityk / Analityczka Rynku ds. Kruszyw

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Samodzielna analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji kluczowych wskaźników i możliwości wzrostu. Tworzenie szczegółowych raportów i dynamicznych prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz sytuacji na rynku budowlanym....
  • Ekspert / Ekspertka ds. Strategii i Rozwoju Rynku Obronnego

    HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Kluczowe Zadania Prowadzenie zaawansowanej analizy rynku w sektorze obronnym (trendy, możliwości, potencjał wzrostu). Aktywna realizacja strategii rozwoju biznesu, identyfikacja klientów i partnerów. Kreowanie i implementacja planów marketingowych (pozycjonowanie, wyceny, promocje). Udział w...
  • Business Development Manager

    HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Opis stanowiska Badania rynku: Prowadzenie dogłębnych badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów, możliwości i potencjalnych obszarów wzrostu w sektorze obronnym; Rozwój biznesu: Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu identyfikacji i realizacji nowych...
  • Business Development Representative (BDR)

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska Generowanie Inwestycji: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi (np. LinkedIn, Apollo, Woodpecker). Strategia Outreach: Tworzenie, personalizowanie i prowadzenie sekwencji cold mailingowych oraz cold calli....
  • Pracownik Działu Marketingu

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu
    9 godz.
    Kluczowe Zadania Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów. Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji. Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego). Nadzór nad harmonogramami prac projektowych. Monitorowanie rynku,...
  • Specjalista ds. Wdrożeń i Marketingu Produktu

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Twoja Rola Prowadzenie procesu wdrożenia nowych produktów (od koncepcji do komercjalizacji). Zarządzanie cyklem życia produktu i monitorowanie jego sukcesu. Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z dostawcami opakowań i partnerami zewnętrznymi. Opracowywanie harmonogramów i kontrola ich...