Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
Zobacz więcej ofert pracy

ServiceNow Technical Solutions Consultant

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
dolnośląskie
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
902 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

ServiceNow Technical Solutions Consultant
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie

The role holder will participate in the development of technical solutions and strategy for prospects and existing customers. They will develop industry and market expertise as well as technical acumen to assist in developing technical operating strategies, solutions and benefits to meet customer’s needs and requirements.
The role holder will serve as the leading process and technical expert who works with clients and internal colleagues to properly design and deliver our agreed SOW’s. This includes meeting virtually and in-person with customers to understand their requirements and be able to accurately estimate scope and effort for each engagement.

 

The role holder will be responsible for leading existing and new client engagements for ServiceNow solution delivery. This role holder will build strong, trusted relationships with customers and partners and will support the sales teams. The role holder will ensure that Fujitsu are seen as a trusted ServiceNow delivery partner and project activities are successfully delivered as sold, generating positive customer feedback and underpinning further business growth.

Key Accountabilities
  • Drives and/or facilities scoping sessions with customers to build proposals. Introduces team members and ensures customer requirements are documented and presented in final proposals sent back to the customer.
  • Properly scope proposals focusing on consulting, training, implementations, integrations, and ending with managed services.
  • Assist the pre-sales team in the completion of RFP documents as required.
  • Engage with the Fujitsu Business and Engagement team to own the solution delivery on ServiceNow projects, and support business growth and other related activities.
  • Define and manage solution delivery and success criteria, working in collaboration with customers on the selection and execution of the overall solution, in line with best practice and quality standards.
  • Manage and develop relationships with customers and colleagues interfacing with similar level of staff. You would be expected to have significant client relationship responsibility and would be proactive in bringing new ideas and product offerings to clients.
  • Maintain high level of product and solution knowledge and an up-to-date skills profile in Service management tools such as ServiceNow and other cloud services.
  • Support the sales team in developing the business, utilising your expertise and experience of ServiceNow & other ITSM/ITOM tools and topics, frequently taking the leading role in customer presentations and marketing events, to secure both new and extension business opportunities.
  • Capable of developing solutions to problems within own specialist area not previously encountered.
  • Work with a moderate level of guidance to successfully execute a number of assignments of high complexity. These assignments involve working with senior to executive management in client organizations, partners and Fujitsu which requires sensitively dealing with key stakeholders.
  • To best serve as a customer advisor, continually expand knowledge as appropriate by proactively networking (internally/externally), attending webinars, obtaining necessary certifications.
  • Analyses existing industry, market and IT (information technology) services best practices and trends as well as alliances to evaluate and ensure company solutions and services are meeting the needs of clients. Works with senior team members to leverage partner solutions to find ways to address customer needs.
  • Build strong relationships with the regional ServiceNow sales team members,

 

Key Performance Indicators
  • Capable of developing solutions to problems within own specialist area not previously encountered.
  • Customer satisfaction on solution delivery to an appropriate level of quality, in accordance with agreed specifications and standards.
  • Document reports, compelling solution presentations, proposals and further documentation for customers and/or for internal purposes.
  • Extension business won and new business won via direct engagement with Sales/ Pre-Sales and leverage from existing client relationships.
  • Effective communication and team work including external development partners as well as customer interaction and stakeholder management on customer projects.
  • Evidence of thought leadership examples, speaking, events and articles.
  • Accurate estimating for ServiceNow project delivery and system deployments.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

Key Accountabilities
  • Drives and/or facilities scoping sessions with customers to build proposals. Introduces team members and ensures customer requirements are documented and presented in final proposals sent back to the customer.
  • Properly scope proposals focusing on consulting, training, implementations, integrations, and ending with managed services.
  • Assist the pre-sales team in the completion of RFP documents as required.
  • Engage with the Fujitsu Business and Engagement team to own the solution delivery on ServiceNow projects, and support business growth and other related activities.
  • Define and manage solution delivery and success criteria, working in collaboration with customers on the selection and execution of the overall solution, in line with best practice and quality standards.
  • Manage and develop relationships with customers and colleagues interfacing with similar level of staff. You would be expected to have significant client relationship responsibility and would be proactive in bringing new ideas and product offerings to clients.
  • Maintain high level of product and solution knowledge and an up-to-date skills profile in Service management tools such as ServiceNow and other cloud services.
  • Support the sales team in developing the business, utilising your expertise and experience of ServiceNow & other ITSM/ITOM tools and topics, frequently taking the leading role in customer presentations and marketing events, to secure both new and extension business opportunities.
  • Capable of developing solutions to problems within own specialist area not previously encountered.
  • Work with a moderate level of guidance to successfully execute a number of assignments of high complexity. These assignments involve working with senior to executive management in client organizations, partners and Fujitsu which requires sensitively dealing with key stakeholders.
  • To best serve as a customer advisor, continually expand knowledge as appropriate by proactively networking (internally/externally), attending webinars, obtaining necessary certifications.
  • Analyses existing industry, market and IT (information technology) services best practices and trends as well as alliances to evaluate and ensure company solutions and services are meeting the needs of clients. Works with senior team members to leverage partner solutions to find ways to address customer needs.
  • Build strong relationships with the regional ServiceNow sales team members,

 

Key Performance Indicators
  • Capable of developing solutions to problems within own specialist area not previously encountered.
  • Customer satisfaction on solution delivery to an appropriate level of quality, in accordance with agreed specifications and standards.
  • Document reports, compelling solution presentations, proposals and further documentation for customers and/or for internal purposes.
  • Extension business won and new business won via direct engagement with Sales/ Pre-Sales and leverage from existing client relationships.
  • Effective communication and team work including external development partners as well as customer interaction and stakeholder management on customer projects.
  • Evidence of thought leadership examples, speaking, events and articles.
  • Accurate estimating for ServiceNow project delivery and system deployments.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...