Ogłoszenie numer: 7914153, z dnia 2023-02-06
Agencja Social Media MEdiagnoza
Jesteśmy agencją 360 z dziesięcioletnim doświadczeniem. Od początku 2023 roku ponownie poszerzamy kadry. Budujemy zespół, który kontynuować będzie wizję powstała dekadę temu, modernizowaną w nawiązaniu do potrzeb rynkowych. Gwarantujemy profesjonalną obsługę, wdrożenie lub opracowanie kompleksowej strategii działań w obszarze Social Media, Google Ads czy Copywritingu. W gronie obecnych klientów znajdują liderzy rynku chemicznego (farby), rozrywkowego (gry komputerowe, kasyna), spożywczego czy także popularne Start-upy z dziedziny Przemysłu 4.0.
Social Media Manager (Specjalista Kampanii Reklamowych)
Miejsce pracy: śląskie
Opis stanowiska
Poszukujemy specjalisty, który swoim doświadczeniem wspierać będzie obecną już kadrę. Naszym zadaniem jest realizacja celów postawionych przed nami na ponad 40 profilach mediów społecznościowych. Interesujemy się zatem osobą, która z marszu będzie w stanie wskazać błędy kampanii reklamowych lub komunikacji.
Cenionym doświadczeniem jest tu wcześniejsza praca przy projektach związanych z branżą gamingową (gry komputerowe) i gamblingową (hazard).
Wymagania
Rozpatrywać będziemy wyłącznie kandydatury, które doskonale poruszają się wokół tematyki menedżera zdarzeń (grupa Meta). Istotne jest doświadczenie w pracy przy różnorodnych profilach mediów społecznościowych, gdzie w krótkim czasie analiza działań przerodzi się w bezpośrednie wdrożenia.
Czego oczekujemy:
- Min. dwa lata pracy przy projektach komercyjnych,
- Doskonała znajomość języka polskiego – świetne copy na dwa z plusem,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (szczególnie w piśmie),
- Dyspozycyjność na pełen etat z możliwością startu w okolicach marca,
- Bazowa znajomość mediów społecznościowych z dużym naciskiem na Business Managera od grupy Meta,
- Znajomość pakietu Microsoft 365 (Teams, Office, Excel) i programów do komunikacji wewnętrznej (np. Teams, Google Workspace),
- Przyjazne i bezkonfliktowe nastawienie do współpracy w małej grupie.
W cenie doświadczenie w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych o tematyce gier komputerowych i hazardowych.
Twoja główna lista zadań:
- Budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych, spójna z planem marketingowym klientów,
- Przygotowanie miesięcznego harmonogramu do pracy,
- Bieżąca obsługa przypisanych projektów, włącznie z obsługą bezpośrednią klienta (Facebook, LinkedIn, Youtube, Twitter, TikTok, Instagram),
- Przygotowanie raportów, analiza danych i dostosowanie działań do opracowanego planu działań.
Oferujemy
Pracujemy zdalnie (od 09:00, bez weekendów), ale koniecznie szukamy kogoś z woj. śląskiego. Raz na kwartał zawsze siadamy w specjalnie wybranej – wspólnie - knajpie i… rozmawiamy do późna przy dobrym winie. Lubimy zatem komunikatywność i zaangażowanie. Doceniamy to i zamiast owocowych czwartków proponujemy:
- Trzy miesiące próbne, po czym przejście na stałą Umowę (UoP, B2B),
- Elastyczny model pracy z bazowym wynagrodzeniem 6 850 złotych brutto,
- Kwartalny budżet szkoleniowy na wybrane przez siebie projekty (online i offline),
- Premie świąteczne i dedykowane,
- Dodatkowe dni wolnego (m.in. w urodziny, za wygranie konkursów wewnętrznych),
- Pełen dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi (m.in. Microsoft 365, Eduweb, Google Workspace),
- Jasną ścieżkę rozwoju z drabiną awansów…
… i fajny, nowoczesny model zarządzania oparty o tzw. Radykalną szczerość. Chcemy by praca była przede wszystkim przyjemna dla obu stron.
Aplikuj i poznaj się z nami bliżej! :)