Specjalista Back Office ze znajomością języka greckiego

HomeGlobal

Śląskie

293 dni temu

Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki.

 

W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty Back Office  ze znajomością języka greckiego.

Specjalista Back Office ze znajomością języka greckiego

Miejsce pracy: Warszawa

Zapewniamy wsparcie w relokacji i możliwość pracy zdalnej.


Jeżeli:
  • Znasz język grecki na wysokim poziomie (umożliwiającym swobodną pisemną komunikację);
  • Jesteś otwarty na potrzeby Klienta, wiesz jak istotny jest Customer Service;
  • Masz doświadczenie w kontakcie z klientem: wiesz, że jesteś w stanie sprawnie i skutecznie odpowiadać na mailowe zapytania, dbasz o wysoki standard i jakość obsługi;

To będziesz u nas:

  • Z dokładnością i wydajnością dostarczać informacji droga mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci;
  • Zapewniać pomoc i wsparcie w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian;
  • Sprawnie identyfikować potrzeby klienta;
  • Pracować z ludźmi oraz odnajdować się w pracy w międzynarodowym zespole.

My w zamian:

  • Gwarantujemy Ci świetną atmosferę w dynamicznym, międzynarodowym zespole;
  • Dajemy Ci możliwość elastycznego grafiku;
  • Zapewniamy system szkoleń i mnóstwo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
  • Oferujemy stabilne, transparentnie naliczane wynagrodzenie, dofinansowanie do Benefitów sportowych i medycznych, dodatkowe gratyfikacje za rekomendacje nowych współpracowników i wiele innych benefitów finansowych i pozafinansowych;
  • Dajemy opcję pracy zdalnej po okresie wdrożenia na miejscu, w Warszawie.

 

Daj sobie szansę, aplikuj!

Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata

Poznaj

BPO International

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta