Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista Back Office ze znajomością języka węgierskiego

HomeGlobal

Lubelskie

21 dni temu

Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki.

Specjalista Back Office ze znajomością języka węgierskiego

Miejsce pracy: Warszawa

Zapewniamy wsparcie w relokacji i możliwość pracy zdalnej.

Opis stanowiska:

  • Efektywne zarządzanie zapytaniami mailowymi klientów w celu zapewnienia wysokich standardów obsługi;
  • Dostarczanie informacji o usługach a także rozwiązywanie pojawiających się problemów;
  • Wsparcie w zakresie składania  zamówień, dokonywania zwrotów oraz wymian;
  • Sprawne identyfikowanie potrzeb klienta i dbanie o ich satysfakcję.
Wymagania:
  • Znajomość w stopniu płynnym języka węgierskiego (umożliwiająca swobodną komunikację mailową);
  • Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów;
  • Doświadczenie w kontakcie z klientami;
  • Pozytywne nastawienie i energia do pracy.

Oferujemy:

  • Świetną atmosferę w dynamicznym, międzynarodowym zespole;
  • System szkoleń i mnóstwo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Możliwość rozwoju w strukturach naszej organizacji;
  • Możliwość pracy w systemie home office po odbyciu szkolenia w Warszawie;
  • Stabilne, transparentnie naliczane wynagrodzenie oraz dofinansowanie do Benefitów sportowych / medycznych.
  • Darmowe owoce w pracy, Coca-Cola, możliwość brania udział w organizowanych eventach, sala relaksu, pokój do gier i wiele innych atrakcji.
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (784)
Wałbrzych (58)
Legnica (96)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (232)
Toruń (141)
Lubelskie:
Lublin (251)
Chełm (40)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (898)
Tarnów (54)
Nowy Sącz (76)
Mazowieckie:
Warszawa (2243)
Radom (170)
Płock (115)
Opolskie:
Opole (251)
Nysa (77)
Podkarpackie:
Rzeszów (175)
Przemyśl (45)
Podlaskie:
Białystok (173)
Suwałki (49)
Łomża (32)
Pomorskie:
Gdańsk (479)
Gdynia (200)
Słupsk (64)
Śląskie:
Katowice (585)
Częstochowa (164)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (187)
Elbląg (130)
Ełk (90)
Wielkopolskie:
Poznań (633)
Kalisz (76)
Konin (76)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (341)
Koszalin (89)
Kołobrzeg (44)
Auchan (154)
Tesco (100)
Inditex (20)
Leroy Merlin (127)
Bricoman (17)
STRABAG (12)
ABB (37)
Accenture (152)
Carrefour (132)
PKO BP (357)
PwC (36)
KPMG (21)
Orange (11)
IKEA (27)
Budimex (51)

Rekrutują z Praca.pl