specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 godz.
Zakres obowiązków: Samodzielne koordynowanie i prowadzenie projektów podatkowych o zasięgu międzynarodowym lub lokalnym (polskim) dla Klientów, współpracując z ekspertami z dużym doświadczeniem zawodowym. Sporządzanie porad podatkowych w języku polskim i angielskim. Wdrażanie ulg...
Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
Twoje zadania: Pomaganie w zarządzaniu budżetem firmy. Analizowanie danych i różnic w kosztach. Współpraca z działami firmy w celu poprawy efektywności. Przygotowywanie raportów i prezentacji do podejmowania decyzji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres pracy: Zarządzanie fakturami i rozliczanie podatków VAT i CIT. Ewidencja kosztów eksploatacyjnych. Przydzielanie kosztów wg kategorii w firmie. Współpraca przy raportach kwartalnych/rocznych do GUS. Pomoc przy audytach zewnętrznych i wewnętrznych.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
TWOJA ROLA Wsparcie działu finansów w planowaniu budżetu rocznego, analizie odchyleń i kosztów, wyliczeń rezerw i wyników finansowych. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prowadzenie analizy danych bieżących, historycznych, trendów, sezonowości, odchyleń, wyjaśnianie różnic budżetowych itp....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur za materiały i usługi (krajowe,z importu,unijne) na potrzeby podatku VAT i CIT zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji kosztów utrzymania ruchu na zlecenia, rozliczanie poniesionych kosztów zgodnie z...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
9 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...
Alco2Go Produkcja Atestowanych Jednorazowych Alkomatów.
Naszą firmę definiuje profesjonalizm, innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz jeden zasadniczy cel: większe bezpieczeństwo na drogach Świata. W naszej branży nie ma miejsca na ryzyko, dlatego alkomaty z logo Alco2Go to synonim wysokiej jakości, dzięki której zdobyliśmy silną pozycję na rynku oraz przede wszystkim zaufanie Kierowców oraz Partnerów Biznesowych.
W związku z prężnym rozwojem spółki pilnie zatrudnimy osobę na stanowisko
Specjalista ds. Administracji i Księgowości
Miejsce pracy: lubuskie
Opis stanowiska
weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
wprowadzanie danych do systemu księgowego;
stała współpraca z główną księgową przy prowadzeniu pełnej księgowości firmy;
zarządzanie dokumentacją oraz procesami administracyjnymi firmy;
sporządzanie umów cywilno-prawnych (przy współpracy z gł. Księgową);
kontrola i nadzorowanie przebiegu procesów księgowo-magazynowych;
raportowanie spotkań /zebrań zarządu;
przygotowywanie raportów i sprawozdań.
Wymagania
bardzo dobra znajomość programu Subiekt;
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word);
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 godz.
Zakres obowiązków: Samodzielne koordynowanie i prowadzenie projektów podatkowych o zasięgu międzynarodowym lub lokalnym (polskim) dla Klientów, współpracując z ekspertami z dużym doświadczeniem zawodowym. Sporządzanie porad podatkowych w języku polskim i angielskim. Wdrażanie ulg...
Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
Twoje zadania: Pomaganie w zarządzaniu budżetem firmy. Analizowanie danych i różnic w kosztach. Współpraca z działami firmy w celu poprawy efektywności. Przygotowywanie raportów i prezentacji do podejmowania decyzji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres pracy: Zarządzanie fakturami i rozliczanie podatków VAT i CIT. Ewidencja kosztów eksploatacyjnych. Przydzielanie kosztów wg kategorii w firmie. Współpraca przy raportach kwartalnych/rocznych do GUS. Pomoc przy audytach zewnętrznych i wewnętrznych.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
TWOJA ROLA Wsparcie działu finansów w planowaniu budżetu rocznego, analizie odchyleń i kosztów, wyliczeń rezerw i wyników finansowych. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prowadzenie analizy danych bieżących, historycznych, trendów, sezonowości, odchyleń, wyjaśnianie różnic budżetowych itp....
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur za materiały i usługi (krajowe,z importu,unijne) na potrzeby podatku VAT i CIT zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji kosztów utrzymania ruchu na zlecenia, rozliczanie poniesionych kosztów zgodnie z...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu
9 dni
Responsibilities: Bookkeeping: Sales ledger- invoicing customers daily, dealing with credit control and all aspects of sales ledger. Purchase ledger- posting purchase invoices, issuing payments, reconciling purchase ledger. Banking- posting all bank transactions, reconciling various bank accounts,...