FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A. w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Do jednej z naszych spółek FBSerwis Wrocław poszukujemy kandydatek i kandydatów na czas zastępstwa na stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, Wrocław
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?
- Obsługa administracyjna dla kontraktów we Wrocławiu i okolicach.
- Pomoc dla sekretariatu w zakresie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wprowadzania danych do systemu firmowego.
- Przygotowywanie i wysyłka pism i korespondencji firmowej związanej z prowadzoną działalnością.
- Prowadzenie ewidencji kosztów oraz tworzenie rezerw kosztowych w progami Excel.
- Wsparcie przełożonego i kadry kierowniczej w rozliczeniach związanych z czasem pracy.
- Tworzenie rezerw kosztowych.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Wykształcenie minimum średnie.
- Bardzo dobra obsługa komputera, programów MS Office, a zwłaszcza Excela (warunek konieczny)
- Podstawowa wiedza z zakresu finansów firmy.
- Komunikatywność, nastawienie na współpracę, łatwość w uczeniu się nowej wiedzy i umiejętności.
- Dokładność w wykonywaniu swoich obowiązków.
Co możemy zaoferować ?
- Umowa o pracę, pełny etat.
- Umowa na okres zastępstwa za nieobecną osobę - około 1,5 roku.
- Możliwość rozwoju i nabywania nowych kompetencji w międzynarodowej, rozwijającej się organizacji.