STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.
Zostań częścią naszego zespołu!
Na potrzeby Centrali w Wysokiej - poszukujemy osoby na stanowisko
Zadania:
- współpraca z Działem Przygotowania Ofert - dostarczanie dokumentacji przetargowej oraz realizacja zleconych spraw w urzędach i instytucjach
- nadzór nad flotą samochodową Dyrekcji
- administracja biurowca w Wysokiej (nadzór nad ochroną, koordynacja prac serwisowych w biurowcu, nadzór nad sprzętem biurowym)
- organizacja transportu
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- prawo jazdy kat. B
- odpowiedzialność i punktualność
Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).
Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)