Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

Elbląg

11 dni temu

Ogłoszenie numer: 3333962, z dnia 2020-05-20

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.

 

Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Elbląg

Nr Ref.: Specjalista ds. administrowania nieruchomościami - Elbląg

 

Opis stanowiska

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności:

  • bieżący nadzór nad nieruchomością
  • zarządzanie dokumentacją budynku
  • współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, odpowiedzialność za realizację budżetów
  • sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą
  • negocjowanie warunków umów i sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych
  • zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości
  • prezentacja lokali przeznaczonych do najmu, podpisywanie umów z najemcami

Wymagania

  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata, w tym związane z zarządzanie nieruchomościami min. rok
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • licencja zarządcy nieruchomości (mile widziana) lub ukończone studia podyplomowe z zarządzania nieruchomościami lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomościami
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B, możliwość dysponowania własnym samochodem (rekompensowane przez pracodawcę ryczałtem)
  • wysoka kultura osobista
  • odporność na stres
  • komunikatywność i otwartości w relacjach z innymi
  • dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie

Oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • szkolenia zawodowe,
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • pakiet socjalny.

Osoby spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".


Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

UWAGA! WAŻNE!

 

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonego procedury rekrutacyjnej:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko:  Specjalista ds. administrowania nieruchomościami – Elbląg.

 

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Starościńska 1.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  • Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  • Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

 

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.

 

KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.

 

KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 700.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 4.000 lokali. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

 

 

 

Administrator nieruchomości, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie bieżącego nadzoru nad obiektem, lub grupą obiektów o określonym charakterze; kamienicą, osiedlem mieszkaniowym, ośrodkiem rekreacyjnym, budynkiem o zastosowaniu przemysłowym lub halą produkcyjną czy magazynem. W zależności od rodzaju obiektów podległych osobie obsadzonej na tym stanowisku, jej codzienne obowiązki będą ...
Praca Administrator Nieruchomości