Najnowsze oferty pracy

  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz relacjami z klientami, Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości, Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, Biegła znajomość MS Office, szczególnie...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Szczecin; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administrowania Nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kompleksowe administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami. Dokonywanie regularnych przeglądów technicznych podległych obiektów budowlanych. Pełna obsługa najemców lokali, w tym proces zawierania nowych umów najmu. Nadzór merytoryczny i techniczny nad utrzymaniem...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Praktykant ds. Administracji Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej; Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach; Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych; Zajmiesz się pracą administracyjną – m.in. aktualizacją...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Inowrocław Administrator Nieruchomości Inowrocław
Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami

Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Inowrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
300 dni temu
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie / Inowrocław

(wymiar etatu: 1)

 

Zakres zadań:

Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w m. Inowrocław, Toruń, Płock, Włocławek, Ciechocinek, w szczególności:

  • nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na sprzątanie i konserwację bieżącą) oraz potwierdzanie protokołów odbioru (usług, usuniętych awarii i usterek),
  • podejmowanie niezwłocznie niezbędnych czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków;
  • przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych dotyczących usług związanych z utrzymaniem nieruchomości;
  • dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali;
  • dokonywanie odczytów wskazań liczników głównych i podliczników (liczników indywidualnych w lokalach) i ich ewidencjonowanie z uwzględnieniem ważności cech legalizacyjnych;
  • systematyczne przeprowadzanie wizji lokalnych części zabudowanych jak i niezabudowanych;
  • udział w przeglądach technicznych, dostaw, robót i usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, ochrony osób i mienia i innych dotyczących prawidłowej eksploatacji;
  • prowadzenie i aktualizacja ewidencji: urządzeń pomiarowych, najemców, właścicieli, uchwał WM itp.;
  • uczestniczenie w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych oraz pozyskiwanie podjętych uchwał przez Wspólnoty Mieszkaniowe;
  • organizacja i obsługa zebrań WM;
  • obsługa korespondencji (z mieszkańcami, usługodawcami i organami administracji);
  • bieżący kontakt z AMW OReg w Bydgoszczy i Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie właściwego wykonywania zawartej umowy o zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi zasób AMW oraz umów o administrowanie Wspólnot Mieszkaniowych.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie;
  • znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę;
  • prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę);
  • umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie;
  • zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat;
  • szkolenia zawodowe;
  • pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dodatkowe ubezpieczenie,
  • pakiet socjalny.
 

Poznaj

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o.

AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie  nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.

Podobne oferty

  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz relacjami z klientami, Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości, Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, Biegła znajomość MS Office, szczególnie...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Szczecin; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administrowania Nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kompleksowe administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami. Dokonywanie regularnych przeglądów technicznych podległych obiektów budowlanych. Pełna obsługa najemców lokali, w tym proces zawierania nowych umów najmu. Nadzór merytoryczny i techniczny nad utrzymaniem...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Praktykant ds. Administracji Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej; Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach; Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych; Zajmiesz się pracą administracyjną – m.in. aktualizacją...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...