Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Specjalista ds. Badań Rynku Małopolskie
Specjalista ds. badań i analiz marketingowych

Specjalista ds. badań i analiz marketingowych

Kopalnia Soli „Wieliczka” Trasa Turystyczna Sp. z o.o.
małopolskie, Wieliczka, Kraków
praca stacjonarna
1929 dni temu
Kopalnia Soli „Wieliczka” Trasa Turystyczna Sp. z o.o.

Jesteśmy częścią Grupy Kapitałowej Kopalnia Soli „Wieliczka". Odpowiadamy za obsługę i rozwój działalności turystycznej, prowadzimy także działalność handlową, usługową i gastronomiczną oraz organizujemy kilkaset imprez i wydarzeń kulturalnych rocznie. W naszej strukturze znajdują się również Uzdrowisko Kopalnia Soli „Wieliczka" oraz Hotel Grand Sal****. W roku 2017 mieliśmy zaszczyt gościć w naszych podziemiach ponad 1,7 mln Turystów z całego Świata.
Jesteśmy wizytówką Polski na Świecie, firmą łączącą tradycję z nowoczesnością. Naszym najważniejszym celem jest zachowanie dla przyszłych pokoleń pomnika historii i kultury, unikalnego zabytku, który jako jeden z pierwszych dwunastu został wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO.

Specjalista ds. badań i analiz marketingowych
KSWTT/1100/15p/2018
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • monitorowanie struktury ruchu turystycznego w tym wykonania planów oraz odchyleń od planu dotyczących ruchu turystycznego
  • przygotowywanie cyklicznych zestawień dotyczących wyników sprzedaży według poszczególnych profilów działalności
  • wykonywanie doraźnych analiz na potrzeby Zarządu oraz działów współpracujących
  • analiza makro otoczenia Kopalni szczególnie pod kątem trendów i zjawisk występujących na rynku turystyki w tym analiza otoczenia konkurencyjnego Kopalni
  • realizacja projektów badawczych w tym badań satysfakcji i lojalności klientów, badań profili klientów, badań produktu
  • współpraca w zakresie wsparcia dla istniejących i planowanych produktów
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w obszarze badań i analiz marketingowych (w tym badań pierwotnych i desk research)
  • wysoko rozwinięte umiejętności analizy i interpretacji danych, wyciągania na ich podstawie wniosków, przygotowania rekomendacji
  • biegła znajomość pakietu MS Office w tym bardzo dobra znajomość/ w szczególności Microsoft Excel (praca z dużą ilością danych)
  • umiejętność sporządzania czytelnych raportów i prezentacji
  • wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu marketingu
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • dokładność, skrupulatność, dociekliwość
  • bardzo dobra organizacji czasu pracy
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
Możemy Tobie zaoferować:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę (praca 8h/dzień pn-pt)
  • motywacyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie + premia miesięczna)
  • możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, program emerytalny oraz inne świadczenia z funduszu socjalnego)
  • możliwość rozwijania własnych kwalifikacji poprzez udział w branżowych szkoleniach (budżet szkoleń przeznaczony dla działu)
  • możliwość udziału w firmowych spotkaniach integracyjnych
  • ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji – działamy nieprzerwanie od XIII wieku