Jesteśmy globalnym, jednym z największych na świecie producentów i dostawców materiałów budowlanych.
W Polsce należymy do liderów rynku materiałów budowlanych. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy ponad 1100 osób.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Obszar działania: cała Polska
Biuro operacyjne: Cementownia Rudniki (gm. Rędziny)
- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników firmy z zakresu BHP
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz Ppoż.
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia
- sporządzanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości z zakresu BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
- koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP
- aktywny udział w działaniach na rzecz doskonalenia bezpieczeństwa warunków pracy
- opracowywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego
- prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji powypadkowej
- udział w kontrolach Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej
- umiejętność zorganizowania własnego stanowiska pracy
- wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP oraz ważne szkolenie okresowe dla służb BHP
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. BHP
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel i MS Power Point)
- umiejętności interpretacji oraz stosowania przepisów BHP
- mile widziane posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji inspektora ochrony ppoż.
- posiadanie prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu
- mobilność, dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
- pracę pełną wyzwań w dynamicznej organizacji
- dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia
- pracę w ambitnym i twórczym zespole
- szansę na zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku
- samochód do wykonywania obowiązków służbowych
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania