Specjalista ds. e-commerce
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska:
- Badanie danych z różnych źródeł w celu optymalizacji platform sprzedażowych.
- Przeprowadzanie testów A/B i multivariate dla zoptymalizowania konwersji na stronie.
- Monitorowanie i optymalizacja lejka zakupowego w celu zwiększenia wartości życiowej klienta.
- Współpraca z zespołami marketingu, produktu, CVM oraz IT w celu implementacji nowych funkcjonalności.
- Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących wyników sprzedaży oraz efektywności testów.
- Analiza trendów rynkowych w e-commerce w celu zapewnienia konkurencyjności firmy.
Wymagane umiejętności:
- Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics 4 i Excel.
- Praktyczna znajomość narzędzi do testowania A/B.
- Głęboka wiedza na temat mechanizmów działania handlu elektronicznego i ścieżek zakupowych.
- Umiejętność klarownej komunikacji wyników analiz i rekomendacji.
- Skoncentrowanie na celach biznesowych i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
- Zdolność do zarządzania wieloma projektami jednocześnie, z zachowaniem wysokiej jakości pracy i przestrzeganiem terminów.
- Mile widziana znajomość systemów Marketing Automation, GTM oraz SQL.
Oferujemy:
- Bardzo interesującą pracę w nowoczesnym otoczeniu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Przyjazne środowisko pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Zniżki na usługi firmy.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Jeśli jesteś gotowy na wyzwania związane z e-commerce i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, aplikuj już teraz!
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.