Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Realizacji Przewozów jako:
- analizowanie usterkowości taboru oraz przygotowywanie opracowań statystycznych i sprawozdań w zakresie wykonywania wskaźników eksploatacyjnych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki i firmami zewnętrznymi w zakresie prawidłowej realizacji umów serwisowych dot. utrzymania sprawności podzespołów tramwajowych
- sporządzanie projektów umów w zakresie zlecania usług specjalistycznych związanych z eksploatacją taboru, serwisem i naprawami pogwarancyjnymi taboru i części do taboru,
- rozliczanie umów zawartych z wykonawcami zewnętrznymi świadczącymi specjalistyczne usługi związane z eksploatacją taboru, serwisem i naprawami pogwarancyjnymi taboru i części do taboru,
- opracowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, instrukcji, wytycznych oraz poleceń służbowych w zakresie zadań regulaminowych działu,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski pasażerów związane z eksploatacją taboru i jakością świadczonych usług.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bezpłatne przejazdy całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego technicznego (preferowane kierunki: transport, mechanika, energoelektronika),
- 3 lat doświadczenia zawodowego w utrzymaniu i eksploatacja pojazdów szynowych, transporcie publicznym,
- umiejętności obsługi programów: MS Word, Ms Excel, MS Outlook na poziomie dobrym.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.