Brand Distribution to czołowy europejski operator handlu FMCG działający na rynku od 1993 r. Głównym celem firmy jest dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług z zakresu eksportu, usług logistycznych i handlowych. Firma opiera swoje działania na nowoczesnej infrastrukturze, efektywnych rozwiązaniach organizacyjnych oraz najnowszej technologii. Siłą napędową firmy jest dążenie do tworzenia lepszej przyszłości dzięki zaangażowanej, partnerskiej pracy zespołowej.
*Miejsce pracy: Białystok;
- Warszawa/Lublin - zdalnie, z gotowością do pracy 2-3 dni w tygodniu w Białymstoku
- Realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla
- Opracowywanie narzędzi wspierających proces rekrutacji
- Udział we wdrażaniu i realizacji procesów rozwojowych (opisy stanowisk, szkolenia, ścieżki rozwoju pracowników, oceny okresowe)
- Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk, metod i narzędzi z zakresu HR
- Udział w identyfikowaniu potrzeb szkoleniowych, tworzenie planu szkoleń i nadzór nad jego realizacją
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz
- Współpraca z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych
- Masz min. 3-letnie doświadczenie pracy w dziale HR na podobnym stanowisku
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane psychologia, socjologia)
- Pasjonuje Cię HR i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze
- Cechuje Cię komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie
- Lubisz pracować w dynamicznym środowisku
- Wyróżnia Cię duża samodzielność i inicjatywa
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną formę współpracy
- Realizację własnych pomysłów oraz udział w interesujących projektach
- Rozwój kompetencji (możliwość dofinansowania szkoleń i studiów podyplomowych, wymiana wiedzy)
- Najnowocześniejsze rozwiązania do pracy grupowej oraz zdalnej
- Dofinansowanie do karty sportowej i możliwość korzystania z atrakcyjnych pakietów ubezpieczeniowych (NNW i pakiet medyczny)
- Dostęp do dobrze zaopatrzonej biblioteki firmowej