BZK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i Wspólnicy Spółka Komandytowa to nowoczesna, innowacyjna i stabilna rynkowo spółka, powołana przede wszystkim w celu poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się m.in.: Bioagra S.A., Polskie Młyny S.A., Bioagra-Oil S.A., Komagra Sp. z o.o., Bakoma Sp. z o.o, Bakoma Bis Sp. z o.o. Zakres usług realizowany jest za pomocą innowacyjnych źródeł komunikacji i usług outsourcingu.
Specjalista ds. Jakości
Miejsce pracy: Koprki k. Ożarowa Mazowieckiego
Nr ref.: bzkiw_02_2016
- Zakupy usług certyfikacji wdrażanych i wdrożonych systemów, certyfikacji produktów wynikających z przepisów prawa oraz dobrowolnych dla Spółki oraz Podmiotów Powiązanych,
- Koordynacja zewnętrznych audytów certyfikujących,Nadzór nad wdrażaniem działań korygujących wynikających z audytów certyfikujących i recertyfikujących
- Aktualizacja i nadzór nad dokumentacją systemów zarządzania w Spółce
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych na zgodność z wymaganiami nadrzędnej dokumentacji w zakresie systemów zarządzania oraz bezpieczeństwa żywności i pasz
- Analiza danych wynikających z przeprowadzonych audytów wewnętrznych zgodności z wymaganiami nadrzędnej dokumentacji oraz nadzór nad wykonywaniem działań korygujących
- Przygotowywanie zbiorczych raportów dotyczących systemów zarządzania oraz produkcji
- Analiza danych i przygotowywanie miesięcznych raportów dotyczących reklamacji w Spółce i Podmiotach Powiązanych
- Koordynacja i nadzór nad metodami badań skupowanych zbóż w Spółce i Podmiotach Powiązanych
- Koordynowanie nadzorów nad wyposażeniem pomiarowym stosowanym przy skupie zbóż w Spółce i Podmiotach Powiązanych
- wykształcenie wyższe, Spożywcze, Techniczne lub Zarządzanie Jakością,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość norm z zakresu zarządzania jakością , środowiskiem, bezpieczeństwem żywności, pasz, znajomość wymagań systemu HACCP,
- znajomość zagadnień jakościowych, wymagań prawa paszowego i żywnościowego,
- doświadczenie min. 1 rok na stanowiskach związanych z zarządzaniem jakością, przeprowadzaniem audytów,
- znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office (w tym program Excel, Word, Power Point)
- prawo jazdy Kat. B oraz gotowość do podróży służbowych
- chęć nauki i zdobywania nowych doświadczeń, łatwość przyswajania wiedzy
- wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów,
- dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność
- swoboda w nawiązywaniu relacji, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
- zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres
- posiadanie kwalifikacji audytora wewnętrznego będzie dodatkowym atutem
- zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- podnoszenie kwalifikacji,
- udział w szkoleniach,