Specjalista ds. Marketingu Internetowego

KOSPEL S.A.

Koszalin

22 dni temu

Firma Kospel została założona w 1990 roku. Obecnie jest jednym z największych europejskich producentów elektrycznych podgrzewaczy wody, zasobników i wymienników c.w.u., pomp ciepła, kolektorów słonecznych oraz elektrycznych kotłów c.o. Firma posiada 4 nowoczesne zakłady produkcyjne, systematycznie zwiększa sprzedaż, a jej produkty znane są w 57 krajach Świata. Tak imponujący sukces jest możliwy dzięki postawieniu na innowacyjność, rozwój technologii oraz jakość i najwyższy poziom zadowolenia Klientów.

 

W związku z rozbudową naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Miejsce pracy: Koszalin
Zadania:
  • Szeroko pojęte działania promocyjne na rzecz firmy w sieci oraz poza nią
  • Zarządzenie kanałami social media, tworzenie treści, udział w planowaniu strategii, kreowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych
  • Badania rynkowe, przygotowywanie raportów, analiza statystyk
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wiedza w zakresie nowych technologii oraz trendów w branży social media
  • Proaktywne podejście do pracy
  • Lekkie pióro przy tworzenia treści marketingowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1
  • Mile widziana znajomość programu graficznego Photoshop
  • Doświadczenie w badaniach rynkowych, analizowaniu raportów oraz danych wtórnych
  • Wykształcenie min. średnie
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Karty Multisport
  • Prywatną Opiekę Medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe AXA
  • Kurs języka angielskiego dla pracowników
  • Dodatkowe benefity na święta (paczki, karty przedpłacone), owocowe poniedziałki w okresie
    jesienno-zimowym oraz wiele więcej
Zgodnie z RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ofercie dla procesu rekrutacji w KOSPEL SA oraz oświadczam, iż zapoznałem się z klauzulą informacyjną ich dotyczącą dostępną na jego stronie.
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Marketingu 
Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ...
Praca Specjalista ds. Marketingu