Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem; Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków na stanowisku: Udział w planowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych zgodnie z ustaloną strategią, Tworzenie treści marketingowych, Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości dla Zleceniodawcy, Wsparcie działań SEO i SEM, Prowadzenie...
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych | Social Media Specialist
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych | Social Media Specialist
Big Star Limited Sp. z o.o.
dolnośląskie
praca stacjonarna
3335 dni temu
Ogłoszenie numer: 1332669, z dnia 2016-10-18
„BIG STAR LIMITED” to polska Firma odzieżowa. Obecnie posiada ponad 260 sklepów w kraju i zagranicą, konsekwentnie rozwijając sieć sprzedaży. Przede wszystkim jednak „BIG STAR LIMITED” to ludzie; ambitni, zaangażowani i pełni pasji. To osoby nie bojące się podejmować nowych wyzwań.
Zostań jednym z Nas. Dołącz do Naszego zespołu.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych Social Media Specialist
Miejsce pracy: dolnośląskie
Nr Ref.: Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Opis stanowiska
samodzielne prowadzenie profili w kanałach social media (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest, Snapchat),
planowanie oraz realizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,
budowę relacji i zaangażowania fanów marki, obecności marki w sieci,
raportowanie efektywności podejmowanych działań oraz usprawnianie komunikacji ze społecznościami,
prowadzenie zakładki news oraz press room na stronie internetowej Firmy.
Wymagania
min. 2-letniego doświadczenia zawodowego (preferowane w dziale marketingu),
doświadczenia w prowadzeniu kanałów social media,
kreatywności, umiejętności pracy w zespole,
komunikatywnej znajomości języka angielskiego i niemieckiego – warunek konieczny.
Oferujemy
umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju zawodowego,
pracę dla znanej marki,
zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem; Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków na stanowisku: Udział w planowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych zgodnie z ustaloną strategią, Tworzenie treści marketingowych, Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości dla Zleceniodawcy, Wsparcie działań SEO i SEM, Prowadzenie...