Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu;
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Szwedzki
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Szwedzki
Homeglobal
lubelskie
praca stacjonarna
1177 dni temu
Jeśli jesteś komunikatywny, nie boisz się trudnych zadań i chcesz zdobywać doświadczenie w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, aplikuj!
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Szwedzki
Warszawa/zdalnie
Opis stanowiska:
Codzienny telefoniczny kontakt z klientami;
Aktywna sprzedaż i realizacja złożonych zamówień;
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
Realizacja wyznaczonych celów;
Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego;
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Zdolności sprzedażowe;
Komunikatywność, poprawność i płynność językowa;
Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem;
Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru.
Oferujemy:
Wysokie prowizje sprzedażowe;
Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników;
Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
Elastyczne godziny współpracy;
System benefitów;
Możliwość współpracy zdalnej z dowolnego miejsca ( proces rekrutacji oraz wdrożenie online)
Pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy (przy stanowiskach wyższego szczebla stawiamy na rekrutację wewnętrzną);
Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu;
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...