W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (rekrutacja zdalna)
W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników laptopów i drukarek (koordynowanie dostaw, zwrotów, sprawdzanie statusu naprawy).
- Dobrej znajomości języka niemieckiego (min. B2)
- Dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin (40h tygodniowo)
- Dokładności i dobrej organizacji pracy
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w wymiarze pełnego etatu
- Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Bonusy dla najlepszych pracowników
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
Poznaj
Sitel Polska Sp. Z o.o.
Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.