Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.
Oferujemy:
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
Oczekujemy:
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
- Umiejętności obsługi komputera
- Dokładności i dobrej organizacji pracy
- Praca na cały etat lub 3/4 etatu
Zyskujesz:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.