Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Permanent work
Workplace: Kostrzyn nad Odrą
Nr Ref.: SOKN/062/KO
- Bieżąca obsługa klientów firmy, w zakresie przyjmowania, realizowania oraz aktualizowania zamówień,
- Budowanie długofalowych, dobrych relacji z klientami,
- Wprowadzanie oraz weryfikowanie zamówień w systemie SAP,
- Koordynowanie statusów realizacji zamówień, wysyłek oraz terminów dostaw,
- Organizowanie i zamawianie transportów,
- Przygotowywanie bieżących zestawień i raportów.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość języka niemieckiego,
- Znajomość obsługi komputera (MS Office),
- Komunikatywność i ukierunkowanie na klienta,
- Mile widziane doświadczenie w obszarze logistyki,
- Znajomość systemu SAP.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość rozwoju dzięki zaplanowanej ścieżce kariery,
- Bogaty pakiet socjalny.