Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Genpact PL

Lublin

95 dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Location: Lublin

Function: Operations

 
With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands—and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Obowiązki

  • zapewnienie wysokiej jakości usług dla klientów;
  • obsługa systemu komputerowego (rozwiązywanie problemów, aktualizacja danych, itd.);
  • przyjmowanie połączeń przychodzących (udzielanie informacji);
  • korespondencja mailowa z użytkownikami;
  • tworzenie poprawnej i kompletnej dokumentacji zdarzeń.

Wymagania

  • Bardzo dobrze posługujesz się językiem niemieckim – poziom B2
  • Dobrze posługujesz się językiem angielskim;
  • Dobrze znasz system Windows;
  • Ukończyłeś studia wyższe lub jesteś w ich trakcje;
  • Jesteś nastawiony na skuteczne działanie i terminowe rozwiązywanie incydentów;
  • Jesteś komunikatywny i otwarty na pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku;
  • Interesuje Cię branża IT i chciałbyś się w niej rozwijać;
  • Potrafisz pracować pod presją czasu.

Oferujemy

  • Pracę na pełen etat umowa o pracę,
  • Elastyczne godziny, praca zmianowa od poniedziałku do piątu (7-19)
  • Umowa o pracę i dodatkowe benefity - ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna Luxmed, karta Multisport, biking policy, lunchpass
  • Uczestnictwo w szkoleniach
  • Możliwości rozwoju i awansu zawodowego.
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.

Poznaj

Genpact PL

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!