Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    5 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Hemmersbach
dolnośląskie, Bielany Wrocławskie
praca stacjonarna
rekrutacja online
1053 dni temu

Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids' Family.


Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Bielany Wrocławskie
Zadania
  • Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Praca w trybie zmianowym w dni robocze (w tym możliwe dyżury w dni weekendowe)

Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy na zmiany dzienne i nocne (od poniedziałku do piątku 8 h dziennie)
  • Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Samodzielność oraz proaktywne podejście do pracy

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

Benefity
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
  • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids' Family)
  • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
  • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
  • Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy


Zadania
  • Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Praca w trybie zmianowym w dni robocze (w tym możliwe dyżury w dni weekendowe)

Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy na zmiany dzienne i nocne (od poniedziałku do piątku 8 h dziennie)
  • Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Samodzielność oraz proaktywne podejście do pracy

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

BENEFITY

  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
BENEFITY
  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
 

Poznaj

Hemmersbach

Why us?

We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.

In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.

Recruiting process

Step aplikacja Pre-selection of candidates
Step rozmowa telefoniczna Phone interview
Step spotkanie rekrutacyjne Face to face / Skype interview
Step propozycja współpracy Decision and offer

Testimonials


icon man

Robert

PMO Administrator, Bielany Wrocławskie

I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.

The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach.

icon man

Ola

HR Analyst, Katowice

Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.

Read more

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    5 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.