- profesjonalna i proaktywna obsługa Klienta (mailowa i telefoniczna) w zakresie prowadzonych spraw, w tym udzielanie kompletnych i rzetelnych informacji zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie,
- informowanie Klienta o występowaniu nieprawidłowości w realizacji usług oraz proaktywne wsparcie w zakresie rozwiązania problemu,
- prowadzenie tygodniowych rozliczeń ( fakturowanie) z klientem oraz partnerami,
- inicjowanie i wdrażanie działań podnoszących satysfakcję Klienta oraz budowanie partnerskich relacji z Klientami,
- przygotowywanie raportów i bieżących zestawień na potrzeby Klientów i Partnerów,
- prowadzenie telekonferencji w języku angielskim.
- wykształcenie wyższe, mile widziane w kierunku logistycznym,
- doświadczenie zawodowe w branży logistycznej, w tym w obsłudze Klienta,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- mocna orientacja na potrzeby klienta,
- umiejętności komunikacyjne,
- otwartość do rozmów i wspólne rozwiązywanie problemów,
- analiza i umiejętność oceny problemów poprzez zbieranie odpowiednich informacji celem ustalenia ich przyczyn źródłowych
- odporność na stres,
- umiejętność dostosowywania się do różnych sytuacji,
- wielozadaniowość,
- umiejętność ustalania priorytetów,
- dobre zarządzanie czasem.
- kompleksowy program wprowadzający do firmy,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej globalnym liderem w branży TSL,
- możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach i wymianę doświadczeń,
- przyjazną atmosferę w pracy i możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!