Specjalista ds. Obsługi Klienta

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

Przeźmierowo k/Poznania

29 dni temu

J. S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o.  (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań, 
ekspertyz jakościowych i szkoleń, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.

 

 Aktualnie do naszego zespołu w Branży Badań Produktów Żywnościowych poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Przeźmierowo k/Poznania

Pozwól, że od razu wyjaśnimy jaki kandydat na Specjalistę ds. Obsługi Klienta jest dla nas najcenniejszy: taki, który ma wykształcenie chemiczne lub pokrewne, po to, aby dobrze się poruszał w obszarze badań laboratoryjnych.

Także taki, który dba o długoterminowe relacje z klientami i współpracownikami, czyli jest nastawiony na komunikację i współpracę. Poza tym, ceni sobie dynamiczną pracę i jest przy tym skuteczny - definiuje problemy, ich przyczyny i proponuje rozwiązania. Aha, stawiamy na przedsiębiorczość i doskonalenie, a o wiedzę i narzędzia się nie obawiaj – dostarczamy od pierwszych dni pracy.

Najważniejsze na tym stanowisku to współpraca z Klientem od momentu otrzymania zlecenia badania do oddania próbki do laboratorium.

 

Poza wiedzą damy Ci:
  • umowę  o pracę z wypłatą na czas
  • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • laptop i telefon służbowy z możliwością korzystania do celów prywatnych
  • dofinansowanie za udział w zawodach sportowych oraz firmową koszulkę 
  • weekendy wolne od pracy
  • pracę także w trybie zdalnym
  • możliwość korzystania z benefitów w ramach ZFŚS ( dofinansowanie do wczasów, wypoczynku dla dzieci )
  • dofinansowanie do karty Multisport
Od Ciebie oczekujemy minimum roczne doświadczenie w Obsłudze Klienta, a także:
  • wykształcenie w obszarze: chemii, technologii żywności, towaroznawstwa i kierunków pokrewnych
  • znajomość Excela na poziomie tabel przestawnych ( będzie to Twoje narzędzie pracy )
Na pewno zwrócimy szczególną uwagę, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie w branży laboratoryjnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl) jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta