Specjalista ds. Obsługi Klientów

QUASAR ELECTRONICS

Warszawa-Białołęka

103 dni temu

 

Firma QUASAR ELECTRONICS zajmuje się projektowaniem i produkcją urządzeń elektronicznych wykorzystywanych w branży motoryzacyjnej. Specjalizuje się w elektronicznych modułach wiązek haka oraz systemach telemetrycznych i technologii CAN-BUS. Naszymi odbiorcami są głównie producenci i sieci dystrybucji haków holowniczych oraz firmy świadczące usługi logistyki i monitoringu flot samochodowych. Sprzedaż prowadzimy na terenie Polski i Europy.

Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko



Specjalista ds. Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Warszawa-Białołęka


 

Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i pozyskiwanie Klientów, w tym dystrybutorów.

 

Zakres działań obejmuje:
  • Kompleksowe koordynowanie działań związanych ze sprzedażą oraz obsługą Klienta (realizacja zamówień, opieka posprzedażowa)
  • Tworzenie i rozwijanie bazy Klientów na terenie kraju i Europy
  • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami
  • Prezentowanie rozwiązań oferowanych przez firmę
  • Doradztwo techniczne dla Klientów w podstawowym zakresie
  • Współpracę z partnerami handlowymi
  • Dbanie o utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Efektywna realizacja celów sprzedażowych wymaga:
  • Minimum 2 letniego doświadczenia na stanowisku sprzedażowym i/lub w Dziale Obsługi Klienta
  • Doświadczenie we współpracy z Klientami zagranicznymi
  • Umiejętności planowania i nadawania priorytetów
  • Wytrwałości w dążeniu do celu
  • Znajomości programów biurowych (EXCEL, WORD, OUTLOOK) oraz metodyki pracy z programami CRM i sprzedażowymi (WF-MAG)
  • Dodatkowym atutem może być wykształcenie techniczne lub doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych
  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Pracę w firmie rodzinnej działającej nieprzerwanie od 23 lat
  • Dużo samodzielności i możliwość wpływu na rozwój firmy
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę i system motywacyjny związany z efektami pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną (pakiet Allianz)
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta