Specjalista ds. outsourcingu i sprzedaży usług pracowniczych

Pajmon Centrum Pracy Tymczasowej

Mazowieckie

51 dni temu



Przedstawiciel handlowy / specjalista ds. sprzedaży



Pajmon CPT Sp. z o.o. wynajmuje pracowników stałych i tymczasowych na różnorodne stanowiska w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta. Firma zatrudnia w różnych gałęziach przemysłu: spożywczego, chemicznego, metalurgicznego, sanitarnego, budowlanego, motoryzacyjnego, paliwowo-energetycznego, odzieżowego, logistyki i przeładunku, obsługi klienta i wielu innych.



Jeśli masz żyłkę handlowca, jesteś otwarty i kreatywny, a przy okazji chcesz zarobić dobre pieniądze, zgłoś się już dziś. Pajmon CPT poszukuje osoby odpowiedzialnej za relację z klientami B2B w zakresie sprzedaży usług pracowniczych i outsourcingu.Jeśli nie masz doświadczenia, a jesteś gotowy do nauki, ta oferta jest dla Ciebie. 

Specjalista ds. outsourcingu i sprzedaży usług pracowniczych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

* pozyskiwanie nowych klientów

* utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi partnerami biznesowymi

* przygotowywanie kalkulacji i ofert handlowych

* negocjowanie warunków współpracy z kontrahentem

* budowa sieci kontaktów

* prowadzenie dokumentacji, bieżące raportowanie pracy

* monitoring rynku i konkurencji



WYMAGANIA:

* nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta

* zdolności komunikacyjne

* kreatywność i umiejętność szybkiego uczenia się

*otwartość na nowe wyzwania

* znajomość działalności Agencji Pracy Tymczasowej i warunków zatrudniania pracowników ze Wschodu (mile widziane)

* wysoka motywacji do realizacji celów sprzedażowych

 

OFERUJEMY:

* umowę o pracę

* atrakcyjne wynagrodzenie

* pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie

* profesjonalne szkolenie

* niezbędne narzędzia do wykonywania pracy

* możliwość pracy zdalnej

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Poznaj stanowisko: Przedstawiciel Handlowy 
Przedstawiciel handlowy to osoba, która odpowiada za pozyskiwanie i obsługę klientów dla firmy. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: realizacja planów sprzedaży, doradztwo techniczne, dbałość o zachowanie najwyższych standardów obsługi klienta, sporządzanie bieżących raportów sprzedaży oraz prowadzenie działań marketingowych i dbanie o dobry wizerunek firmy. ...
Praca Przedstawiciel Handlowy