specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zadania analiza kompletności wniosków zakupowych; wyszukiwanie nowych potencjalnych podwykonawców/ dostawców; sporządzanie i wysyłka zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji z podwykonawcami/ dostawcami wraz ze sporządzaniem protokołu z przeprowadzonych negocjacji; analiza zebranych...
Będziesz odpowiadać za: przygotowanie analiz i badań rynku (w tym analiz trendów, cen materiałów), analizę prowadzonej bazy; dokonywanie oceny obecnych dostawców i poszukiwanie nowych, przygotowanie analiz potrzeb klientów wewnętrznych, przygotowanie analiz dotyczących zużycia...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Zadania: Zapewnienie dostępności komponentów do produkcji (składanie i nadzór nad realizacją zamówień, dostosowywanie harmonogramów dostaw do zmian popytu) Zlecanie transportu; Optymalizacja wielkości dostaw oraz poziomu zapasów; Zagospodarowanie zapasów wolnorotujących i zbędnych;...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego. Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zadania analiza kompletności wniosków zakupowych; wyszukiwanie nowych potencjalnych podwykonawców/ dostawców; sporządzanie i wysyłka zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji z podwykonawcami/ dostawcami wraz ze sporządzaniem protokołu z przeprowadzonych negocjacji; analiza zebranych...
Będziesz odpowiadać za: przygotowanie analiz i badań rynku (w tym analiz trendów, cen materiałów), analizę prowadzonej bazy; dokonywanie oceny obecnych dostawców i poszukiwanie nowych, przygotowanie analiz potrzeb klientów wewnętrznych, przygotowanie analiz dotyczących zużycia...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Zadania: Zapewnienie dostępności komponentów do produkcji (składanie i nadzór nad realizacją zamówień, dostosowywanie harmonogramów dostaw do zmian popytu) Zlecanie transportu; Optymalizacja wielkości dostaw oraz poziomu zapasów; Zagospodarowanie zapasów wolnorotujących i zbędnych;...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego. Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...