Human & Hunter Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6664) to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie starają się dopasowywać profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.
Obecnie dla jednego z naszych klientów z Częstochowy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży - eventy
Nr ref.: SDSE/KM/K
Zadania:
- Sprzedaż produktów i usług o charakterze eventowym
- Sprzedaż uczestnictwa w eventach oraz usług sponsoringowych
- Negocjacje z podwykonawcami usług
- Utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z Klientem
- Realizacja powierzonych celów sprzedażowych
- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług
- Ścisła współpraca z działem produkcji eventów oraz działem contentu
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na stanowisku sprzedażowym (B2B)
- Łatwość w komunikacji i umiejętność nawiązywania kontaktów
- Predyspozycje sprzedażowe i negocjacyjne
- Umiejętność planowania pracy
- Posługiwanie się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
- Obsługa komputera i pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Prawo jazdy kat. B
Nasza oferta:
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe + prowizja od wyników
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- Szkolenia sprzedażowe i negocjacyjne
- Pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole
- Świetną atmosferę w pracy :)