Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer Support Advisor with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
  • Customer Service Specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Making outbound calls to existing customers of one of the popular mobile network operators; Advising and up-selling users higher packages; Offering customers transfers: from offline to online / from pre-paid to post-paid packages; Providing exceptional service and high levels of user satisfaction;
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
  • Technical Customer Support with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: - Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa - Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail - Wprowadzanie danych do systemu
  • Spezialist*in für technischen Kundensupport mit Deutsch

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Deine Aufgaben: Technische Kundenbetreuung (Festnetz, mobiles Internet, Router einrichten, Netzstörung, Netzausfall, Ticket erstellen) Eingehende Anrufe; Kundenbetreuung von Vertragskunden (B2C Kontakt), nur auf Deutsch; Cross-Upselling von weiteren Dienstleistungen, ist im Ziel, aber nicht die...
  • Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i...
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Współpraca z innymi działami wsparcia technicznego Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych Opolskie
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

HomeGlobal
opolskie, Warszawa
praca stacjonarna
2812 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu Obsługi Klienta Rumuńskiego.

 

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

 

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.


Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta rumuńskiego w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
  • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
  • Promowanie i sprzedaż produktów;
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
  • Administrowanie systemem zamówień;
  • Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka rumuńskiego;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • Zdolności sprzedażowe;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży (doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem);
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • Entuzjazm i zaangażowanie;
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Wysoka kultura osobista i motywacja do działania;
  • Dyspozycyjność do współpracy (możliwość współpracy zdalnej).
Oferujemy:
  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowym środowisku;
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. 
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer Support Advisor with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
  • Customer Service Specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Making outbound calls to existing customers of one of the popular mobile network operators; Advising and up-selling users higher packages; Offering customers transfers: from offline to online / from pre-paid to post-paid packages; Providing exceptional service and high levels of user satisfaction;
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
  • Technical Customer Support with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: - Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa - Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail - Wprowadzanie danych do systemu
  • Spezialist*in für technischen Kundensupport mit Deutsch

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Deine Aufgaben: Technische Kundenbetreuung (Festnetz, mobiles Internet, Router einrichten, Netzstörung, Netzausfall, Ticket erstellen) Eingehende Anrufe; Kundenbetreuung von Vertragskunden (B2C Kontakt), nur auf Deutsch; Cross-Upselling von weiteren Dienstleistungen, ist im Ziel, aber nicht die...
  • Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i...
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Współpraca z innymi działami wsparcia technicznego Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów;