Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Sprzedaży - Program Rozwoju w strukturach sprzedaży

Hilti (Poland) Sp. z o.o.

Lublin

118 dni temu

Specjalista ds. Sprzedaży - Program Rozwoju w strukturach sprzedaży
Miejsce pracy: Lublin

Kogo szukamy?

 

Poszukujemy ambitnych kandydatów, którzy chcieliby rozwijać się w naszym dziale sprzedaży. Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: jak najlepszej obsłudze klienta.

 

Kim jesteśmy?

 

Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 28 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.

 

Na czym polega praca na tym stanowisku?

 

Jako Specjalista ds. Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż produktów i usług Hilti. Twoim zadaniem będzie rozwijanie lojalności naszych klientów poprzez budowanie z nimi długofalowych relacji. Podczas pracy będziesz demonstrował nasze urządzenia oraz poznasz wszystkie zalety naszych innowacyjnych usług. Program rozwoju jest podzielony na trzy części:

  • 1 etap (6 miesięcy) szkolenia i poznanie biznesu w naszym Hilti Store: Doradca klienta w salonie Hilti.
  • 2 etap (12 miesięcy) Przejście do struktur sprzedaży bezpośredniej: Junior Account Manager.
  • 3 etap (12 -24 miesięcy) Objęcie samodzielnego stanowiska: Account Manager zarządzający podległym terytorium i własną bazą klientów. Udział w strategicznym projekcie na poziomie lokalny/regionalnym lub globalnym w ramach rozwoju w kierunku managerskim w Polsce lub strukturach globalnych Hilti.

Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.

Co oferujemy?

 

Zapewnimy Ci samodzielność ale i wsparcie, będziesz zarządzać własnym planem pracy, wchodząc jednocześnie w skład zgranego zespołu. Udzielimy Ci kredytu zaufania, wierząc, że dasz z siebie wszystko, by osiągać znakomite wyniki.
Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.

 

Dlaczego mam złożyć aplikację?

 

Nasz zespół to grono dobrze dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych pracowników trafili do nas bez żadnego doświadczenia w branży. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz doświadczenia w budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane techniczne lub ekonomiczne)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
  • Chęć do rozwoju w strukturach lokalnych i międzynarodowych Hilti (otwartość na relokacje)

Podczas jednego z etapów rekrutacji zostaniesz zaproszony do sklepu Hilti Center gdzie zobaczysz na czym polega praca na pierwszym etapie programu rozwojowego oraz będziesz miał okazję pojechać w teren z jednym z naszych przedstawicieli sprzedaży, dzięki czemu bliżej poznasz Hilti.
Klikając przycisk aplikacyjny, zostaniesz przekierowany do naszego formularza rekrutacyjnego, gdzie zostaniesz poproszony o podstawowe dane oraz hasło. Dowolnie wybrane przez Ciebie hasło pozwoli Ci założyć konto w naszym systemie rekrutacji. Dzięki temu będziesz mógł w razie potrzeby edytować podane informacje oraz aplikować na kilka różnych stanowisk w Hilti.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (722)
Wałbrzych (63)
Legnica (113)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (259)
Toruń (152)
Lubelskie:
Lublin (245)
Chełm (57)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (742)
Tarnów (71)
Nowy Sącz (90)
Mazowieckie:
Warszawa (2041)
Radom (181)
Płock (71)
Opolskie:
Opole (248)
Nysa (90)
Podkarpackie:
Rzeszów (178)
Przemyśl (53)
Podlaskie:
Białystok (150)
Suwałki (56)
Łomża (42)
Pomorskie:
Gdańsk (517)
Gdynia (320)
Słupsk (89)
Śląskie:
Katowice (541)
Częstochowa (191)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (212)
Elbląg (118)
Ełk (66)
Wielkopolskie:
Poznań (618)
Kalisz (88)
Konin (73)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (373)
Koszalin (98)
Kołobrzeg (48)
Auchan (171)
Tesco (158)
Inditex (31)
Leroy Merlin (156)
Bricoman (9)
STRABAG (15)
ABB (34)
Accenture (42)
Carrefour (197)
PKO BP (328)
PwC (10)
KPMG (40)
Orange (44)
IKEA (49)
Budimex (21)

Rekrutują z Praca.pl