Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz Specjalista ds. Reklamy Bydgoszcz
Specjalista ds. Sprzedaży Reklamy Internetowej

Specjalista ds. Sprzedaży Reklamy Internetowej

Eniro Polska Sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
4282 dni temu

Eniro Polska jest częścią międzynarodowej grupy Eniro. Naszą wiodącą marką w Polsce jest Panorama Firm - nowoczesne produkty internetowe i mobilne, które umożliwiają lokalne wyszukiwanie informacji. Poszukujemy pasjonatów nowych technologii, którzy chcą realizować swoje pomysły w dziedzinie sprzedaży, a także marketingu i IT.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Sprzedaży Reklamy Internetowej

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Jako członek naszego zespołu będziesz odpowiedzialny/a za aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwiązań reklamowych (prezentacje firm, strony www, filmy reklamowe) w produktach Panorama Firm - aplikacja mobilna (pobierz bezpłatnie GooglePlay/AppStore), wyszukiwarka lokalna, katalogi teleadresowe.

Ponadto do Twoich zadań będzie należała obsługa posprzedażowa i wstępna windykacja należności.

 

Wymagania:

  • Min. roczne doświadczenie w aktywnej sprzedaży – warunek konieczny
  • Znajomość zagadnień rynku reklamy internetowej - mile widziane
  • Wykształcenie min. średnie
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (pensja stała oraz system prowizyjny
    i bonusy)
  • Umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy: bazę firm, samochód służbowy, telefon, laptop
  • Profesjonalne wdrożenie do pracy oraz szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturze działu sprzedaży




Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...