Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, firmy posiadającej oddziały na całym świecie, skupiającej się wokół bezpiecznych rozwiązań do zarządzania systemami parkingowymi oraz będącej właścicielem platformy oprogramowania, mającej na celu mierzenie, monitorowanie oraz zarządzanie mobilnością i ruchem w miastach, osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta (doradztwo i wdrożenia)
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki, Pabianice, Sieradz, Skierniewice, Zgierz, Łódź
OBOWIĄZKI:
- Wsparcie techniczne klientów, związanych z odpowiednim ustawianiem parametrów,
- Koordynacja etapów projektu i nadzór nad dokumentacją techniczną,
- Modyfikowanie oprogramowania do zarządzania systemami parkingowymi,
- Zarządzanie współpracą z dostawcami, wykonawcami i kontrahentami,
- Współpraca z zespołem, sprzedażowym i wykonawczym oraz raportowanie.
WYMAGANIA:
- Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu projektem lub 3 lata doświadczenia w dziale wsparcia technicznego,
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Podstawowa wiedza techniczna z zakresu IT (administrowanie/programowanie)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 oraz języka słowackiego lub czeskiego również na poziomie B2,
- Umiejętności do analitycznego myślenia,
- Prawo jazdy kat. B.
PRACODAWCA OFERUJE:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w prestiżowej firmie o międzynarodowym zasięgu
- Przyjazną i nastawioną na pracownika politykę firmy
- Szkolenia międzynarodowe.