Specjalista ds. Wsparcia Klienta: II linia – język bułgarski

HomeGlobal

Zachodniopomorskie

29 dni temu

Homeglobal to miejsce, które łączy w sobie ciekawe wyzwania, możliwości rozwoju oraz wspaniałą atmosferę.

Chcesz dołączyć do organizacji, która da Ci szansę na poznanie wyjątkowych ludzi a przy tym pokaże jak poruszać się w obszarze obsługi klienta?

Nie czekaj – daj Nam się poznać!

Specjalista ds. Wsparcia Klienta: II linia – język bułgarski
Lokalizacja: Warszawa (Śródmieście)

Możliwość współpracy zdalnej (po odbyciu miesięcznego szkolenie w biurze w Warszawie)

 

Na tym stanowisko będziesz odpowiedzialny za:

  • Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w zakresie obsługi posprzedażowej  (Bieżąca obsługa połączeń przychodzących i wychodzących)
  • Budowanie relacji z klientami wymagającymi szczególnego wsparcia
  • Udzielanie informacji na temat zamówień (logistyka, status płatności, procesu reklamacji etc.)
  • Prowadzenie testów w ramach posprzedażowej obsługi klienta
  • Rutynowe czynności związane z elektroniczną obsługa klienta w ramach zespołu Back Office

Jeżeli jesteś osobą:

  • Biegle posługującą się językiem bułgarskim
  • Otwartą na nowe wyzwania i chętną do rozwoju swoich umiejętności
  • Komunikatywną i nastawioną na realizację postawionych celi
  • Samodzielną w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów
  • Dobrze zaznajomioną z obsługą komputera
  • Łatwo nawiązujesz relacje i dobrze organizujesz swoją pracę
  • A do tego posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

Dołącz do Nas a wtedy zyskasz:

  • Elastyczny grafik – dostosowany do Twoich preferencji
  • Stabilne wynagrodzenie godzinowe i premie za zrealizowane zadania
  • Pakiety niezbędnych szkoleń oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Dofinansowanie do opieki medycznej i pakietów sportowych
  • Świetny dojazd do pracy – nasze biuro znajduje się w samym Centrum Warszawy

Przekonaj się sam – Aplikuj!

Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata

Poznaj

BPO International

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe ...
Praca Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych