Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
2 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem estońskim
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem estońskim
Homeglobal
lubelskie
praca stacjonarna
1601 dni temu
HomeGlobal to serwis pozwalający na rozwój w branży sprzedaży telefonicznej. To miejsce, gdzie stawiamy na nowoczesne podejście do biznesu. Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń, aby mogły osiągać swoje cele. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom. Zapewniamy pracę w międzynarodowym środowisku.
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem estońskim
Lokalizacja: Warszawa lub zdalnie
Opis stanowiska:
Telefoniczne wsparcie i bieżąca obsługa klienta w języku estońskim;
Doradzanie klientom w zakresie doboru odpowiedniego produktu z branży Zdrowie i Uroda;
Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów;
Rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
Administrowanie bazą danych;
Promowanie produktów z kategorii Zdrowie i Uroda.
Wymagania:
Dobra znajomość języka estońskiego;
Komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego;
Umiejętność szybkiego reagowania na problematyczne sytuacje;
Sprawność w telefonicznej komunikacji z klientem;
Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy;
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Oferujemy:
Atrakcyjny system wynagrodzenia;
Międzynarodowe środowisko;
Lokalizację biura w ścisłym centrum Warszawy;
Cykliczne eventy firmowe;
Pakiet szkoleń;
Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy;
Dodatkowe benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, Coca-Cola, owoce w pracy.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów; zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty; ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej; obsługa procesu reklamacji; raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
2 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...