specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, zgodnie z ustalonymi celami miesięcznymi. Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii pozyskiwania partnerów, od koncepcji komunikacji po finalizację umów. Prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych oraz koordynacja...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
HCL to wiodąca firma informatyczna o zasięgu globalnym przynosząca 6 miliardów USD dochodu, skladająca się z HCL Technologies i HCL Infosystems. Założona w 1976 roku była prawdziwym garażowym start-upem natomiast dziś jest dziś jest liderem rozwoju nowoczesnej informatyzacji. Nasza oferta biznesowa to dedykowane aplikacje i tworzenie rozwiązań od podstaw, IT Hardware, BPO, obsługa infrastruktury IT, integracja systemów oraz dystrybucja technologii komunikacyjnych i informatycznych (ICT) do wielu gałęzi przemysłu. HCL zatrudnia ponad 90000 pracowników w 31 krajach. Współpracuje z czołowymi światowymi firmami, również z sektora technologii informatycznych.
Swoją działalność w Polsce rozpoczęliśmy w 2007 roku gdzie skupiamy się na wsparciu technicznym klientów z całego świata w 15 różnych językach. Obecnie w naszym centrum w Krakowie pracuje ponad 400 specjalistów z czego większość stanowią obcokrajowcy reprezentujący ponad 35 różnych narodowości.
W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Zagranicznego
9 Października HCL Recruitment Day
Program dla Absolwentów wszystkich kierunków. Miejsce pracy: Kraków, Zabierzów (pow. krakowski)
Opis zadań
Praca w zespole w celu zapewnienia wspacia technicznego użytkownikom
Przekazywanie skompilkowanych problemów to Incident Managementu
Administrowanie i udzielanie dostępu użytkownikom
Dokumentowanie zdarzeń
Wymagania:
Biegłą znajomość jednego z języków: niemiecki / francuski / hiszpański / włoski / portugalski / holenderski / rosyjski / duński
Język Angielski – płynny
Dobra obsługa komputera
Mile widziane doświadczenie na helpdesku lub w obsłudze klienta
Zainteresowanie zagadnieniami IT będzie atutem
Oferujemy:
Umowę o pracę - możliwość pracy na pełny etat lub 1/2 etatu
Pracę w międzynarodowym środowisku
Karierę w stabilnie rozwijającej się firmie
Ścieżkę rozwoju
Możliwość rozwijania języków obcych
Kupony obiadowe
Szeroki pakiet benefitów (Caffeteria Programme)
Karta Multisport
Konkurencyjne wynagrodzenie
Szkolenie wstępne oraz rozwinięty program szkoleń wewnętrznych
HCL Poland Sp. z o. o.
Kraków Business Park, ul. Krakowska 280, 32-080 Zabierzów, Poland
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, zgodnie z ustalonymi celami miesięcznymi. Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii pozyskiwania partnerów, od koncepcji komunikacji po finalizację umów. Prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych oraz koordynacja...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...