Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych funkcjonowania sieci oddziałów oraz agencji,przygotowujesz koncepcje organizacji i funkcjonowania sieci oddziałów i agencji,współpracujesz przy projektach modernizacji placówek banku,sporządzasz...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
GEA jest jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań dla przemysłu przetwórstwa spożywczego, napojów i innych procesów. Zatrudniamy około 18.000 pracowników w ponad 60 krajach na świecie. W 6 spółkach w Polsce pracuje ponad 300 osób.
W maju 2021 r., w Koszalinie - rozpoczęliśmy budowę Fabryki Przyszłości - będzie to najnowocześniejszy obiekt w całej grupie GEA. Chcesz uczestniczyć w tym niesamowicie ambitnym projekcie? Dołącz do nas!
Spółka GEA Tuchenhagen Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów i kandydatki na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Koszalin
Twoje obowiązki
Samodzielna obsługa administracyjna klientów i zamówień,
Przetwarzanie zamówień sprzedaży,
Koordynacja procesu wysyłki towarów do klienta (transport krajowy i międzynarodowy),
Przyjmowanie towarów na magazyn i monitorowanie zapasów magazynowych,
Fakturowanie,
Windykacja należności od klientów,
Prowadzenie dokumentacji i generowanie niezbędnych raportów.
Twój profil i kwalifikacje
Wykształcenie wyższe,
Doświadczenie w pracy o podobnym profilu mile widziane,
Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
Dobra znajomość pakietu MS Office,
Znajomość obsługi systemów ERP (SAP mile widziany),
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych funkcjonowania sieci oddziałów oraz agencji,przygotowujesz koncepcje organizacji i funkcjonowania sieci oddziałów i agencji,współpracujesz przy projektach modernizacji placówek banku,sporządzasz...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.