ARRIVA jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych przewożącym ponad 1,5 miliarda pasażerów rocznie w 14 krajach Europy i zatrudniającym ponad 54.500 pracowników.
ARRIVA RP sp. z o.o. jest pierwszym prywatnym przewoźnikiem kolejowym na rynku przewozów pasażerskich w Polsce. Od 2007 roku obsługujemy połączenia w województwie kujawsko-pomorskim, a w grudniu 2013 roku istotnie powiększyliśmy ilość realizowanych połączeń. Przewozimy rocznie ponad 4 miliony pasażerów oferując wysoką jakość usług.
Do naszego warsztatu serwisującego pojazdy szynowe poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
Zamawianie części, materiałów i usług niezbędnych dla zachowania ciągłości pracy warsztatu
-
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw i usługi
-
Budowanie długofalowej współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
-
Prowadzenie oceny współpracy z dostawcami
-
Poszukiwanie alternatywnych dostawców
-
Współpraca z magazynem i warsztatem w zakresie bieżących i strategicznych potrzeb zakupowych
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata, mile widziane w branży kolejowej
-
Umiejętność doskonałej organizacji pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
-
Zdolności negocjacyjne
-
Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
-
Obsługa pakietu Ms Office (Excel)
-
Wykształcenie wyższe
-
Prawo jazdy kat. B
-
Dobre warunki zatrudnienia i atrakcyjny pakiet socjalny
-
Koleżeńską atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych
-
Ciekawą szansę rozwoju zawodowego w branży kolejowej, także w strukturach grupy Deutsche Bahn