Ogłoszenie numer: 2579762, z dnia 2019-07-19
Klient portalu Praca.pl
Jesteśmy pomorską Firmą z kapitałem polskim, istniejącą w branży i na rynku od 25 lat i z oddziałem w członkowskim kraju Unii Europejskiej.
Posiadamy długofalowe cele, które realizujemy z właściwą starannością, uwagą oraz jakością, a głównym obszarem działalności są branża instalacyjna w przemyśle lądowym oraz instalacyjna w przemyśle stoczniowym (morskim).
Jesteśmy świadomi i przekonani, że wszystko powinno mieć swój początek, wszystko powinno iść ku postępowi i wszystko może zostać zakończone sukcesem.
W związku z poszerzaniem struktur Firma zatrudni
Specjalista Facility Management
Miejsce pracy: pomorskie, Gdańsk Oliwa
Nr Ref.: 01_07/2019
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie Kontrahentów - w zakresie obsługi technicznej obiektów
- Utrzymywanie kontaktów i budowanie długofalowych relacji z kontrahentami i usługodawcami
- Przygotowywanie ofert (w ramach konkursu ofert) i ofert przetargowych dla Klientów
- Zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego nieruchomości oraz reagowanie na występujące potrzeby Kontrahentów z zakresu technicznego w zarządzanych obiektach: dotyczy: okresowych przeglądów budynków oraz urządzeń technicznych i instalacji elektrycznej, c.o.,wod-kan., wentylacji mechanicznej, sprężonego powietrza, wody lodowej, kontroli dostępu, CCTV, alarmowej, kontroli czasu pracy, PPOŻ, jak również nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem budynków wraz z infrastrukturą techniczną
- Harmonogramowanie oraz budżetowanie prac dotyczących rozwoju oraz modernizacji budynków i infrastruktury technicznej zarządzanych nieruchomości (mieszkalnych oraz obiektów komercyjnych)
- Przyjmowanie zgłoszeń awarii dotyczących budynków, infrastruktury budynków, otoczenia oraz ich bieżące usuwanie
- Planowanie, organizowanie i kontrolowanie prac m.in. remontowych, konserwacyjnych, modernizacyjnych i porządkowych wykonywanych na terenie powierzonych przez Klientów obiektów
- Prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji budynków i infrastruktury technicznej
- Uzgodnienia i konsultacje techniczne z dostawcami mediów na terenach obsługiwanych budynków i powierzchni
- Planowanie i prowadzenie działań związanych z rozwojem obiektów
- Nadzór nad zewnętrznymi usługodawcami w zakresie: zakupu, dystrybucji oraz prania odzieży roboczej, utrzymania czystości zakładu, ochrony terenu i mienia zakładu
- Dobór kadry: techników utrzymania obiektu oraz konserwatorów
Wymagania
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w sektorze FM oraz zarządzaniu w przedmiotowym sektorze (warunek konieczny)
- Preferowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników technicznych, serwisowych
- Wykształcenie wyższe techniczne / preferowane studia podyplomowe z obszaru Facility Management
- Rozeznanie w rynku (warunek konieczny) (znajomość m.in. rynku trójmiejskiego i polskiego)
- Praktyczna wiedza techniczna i znajomość instalacji:
- przeciwpożarowych: SAP, DSO, hydrantowych, oddymiania, napowietrzania
- BMS
- teletechnicznej: kontroli dostępu, telewizji dozorowej CCTV
- elektrycznych i automatyki
- sanitarnych
- oraz HVAC obiektów budowlanych
- Preferowane uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji instalacji w budynkach (mieszkalnych i komercyjnych)
- Znajomość Prawa Budowlanego i preferowana znajomość pokrewnych przepisów prawnych dotyczących utrzymania obiektu
- Znajomość programu AutoCAD oraz pakietu MS Office
- Zdolności planistyczne
- Umiejętność raportowania i przygotowywania wycen, ofert
- Decyzyjność
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Stabilną pracę w spółce umożliwiającej samorealizację
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia + premie
- Pracę w gronie profesjonalistów
- Pracę w firmie z tradycjami
- Bardzo dobrą atmosferę