Experis is a specialized dedicated brand extracted from theManpowerGroup to implement advanced staff search and selection specialists andexecutives within the following areas of expertise: IT, engineering andfinance.
Specjalista Help Desk z językiem niemieckim
Zadania:
- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia).
- Koordynowanie - przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników.
- Podstawową pomoc w zakresie helpdesk.
Informujemy, że praca świadczona jest w systemie zmianowym.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2).
- Znajomość języka angielskiego
- Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja, premia, nagrody)
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Kontakt z najnowszymi technologiami IT
- Dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
- Dodatki na dojazdy do pracy
- Pakiet relokacyjny w przypadku zmiany miejsca zamieszkania